۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۸

در ساری انجام شد؛

افتتاح پروژه های مخابراتی با رزمایش تخصصی شهدای جمهور

افتتاح پروژه های مخابراتی با رزمایش تخصصی شهدای جمهور

ساری- پروژه مخابراتی مازندران در قالب رزمایش تخصصی شهید جمهور بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های مخابراتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: در این رزمایش ۹ پروژه در حوزه مخابرات در ۱۲۹ نقطه شهری و روستایی افتتاح می‌شود.

وی مجموع اعتبارات هزینه شده را بیش از دو هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: کارهای بسیار بزرگی داخل سرویس ساخت استان مازندران انجام شده است.

سردار مسلمی گفت: در حوزه زیرساخت مخابرات انقلابی در استان مازندران صورت گرفته و میزان برخورداری مردم استان از اینترنت ۱۳۷ درصد است.

آغاز نهضت جهادی فیبر نوری

مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران نیز با بیان اینکه برای رشد و تحقق تولید باید تمام بازیگران این عرصه تقویت شوند، ادامه داد: نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در کشور آغاز شد.

علی نوروزی مدیرعامل مخابرات مازندران نیز با بیان اینکه طی سه سال اخیر به اندازه بیش از ۱۰ سال کار شده است، افزود: در دو سال گذشته با بهره برداری از  ۵۲۱ سایت مخابراتی پوشش استان به بیش از ۹۸ درصد رسید.

وی گفت: اقدامات مؤثری را در جهت پوشش روستا به فیبر نوری انجام دادیم ودر سال جاری ۳۱۵ کیلومتر فیبر نوری در در قالب طرح نجما در استان استان اجرا شده است.

کد خبر 6143745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha