۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

استاندار بوشهر:

رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی در استان بوشهر وجود دارد

رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی در استان بوشهر وجود دارد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: خوشبختانه رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی در استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در حمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و یاران همراه، اظهار کرد: هفته قوه قضائیه زمان مناسبی برای تقدیر از تلاش‌های قضات، مدیران و کارکنان قوه قضائیه در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه قوه قضائیه یادآور شد: قوه قضائیه از ارکان مهم و ستون‌های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در اجرای دقیق قانون اساسی، حمایت از حقوق مردم، پیشگیری از جرم و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل دارد.

محمدی زاده تصریح کرد: از اقدامات مهم قوه قضائیه در دهه اخیر، مقابله با مفسدان اقتصادی و احیای واحدهای راکد است که با تدابیر حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و رئیس سابق قوه قضائیه محقق شد و این راه اکنون نیز در قوه قضائیه تداوم دارد.

وی اضافه کرد: قضات و مدیران و کارکنان دادگستری استان بوشهر در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف، با تمام توان و ظرفیت موجود، در راستای تحقق عدالت پیشگام هستند و رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی وجود دارد.

کد خبر 6144210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      چرا برای معلولین بهزیستی که شاغل در ادارات بهزیستی استان هستند فکری نمیکنند؟؟؟ توان کار اداری را ندارند فقط بخاطر امرار معاش خانواده خود به محل کار می آیند، در صورت امکان کار در منزل را برایشان فراهم نمایند کسب و کار خانگی یا شهری را برای آنان فراهم شود مشکلات جسمی توان کار کردن را ندارند مسؤلان...
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      0 0
      نظرسنجی کجاست؟چرا ای همه تعریف الکی