۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲

گفت‌وگوی مهر؛

ثبت نام حدود ۹۰۰ خادم برای مشارکت در مهمانی غدیر بندرعباس

ثبت نام حدود ۹۰۰ خادم برای مشارکت در مهمانی غدیر بندرعباس

بندرعباس- دبیر ستاد مردمی مهمانی غدیر هرمزگان از ثبت نام حدود ۹۰۰ نفر خادم برای مشارکت در برگزاری مهمانی غدیر بندرعباس خبر داد.

محمود ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: امسال با توجه به استقبال پرشوری که سال گذشته از میهمانی بزرگ غدیر در بندرعباس انجام شد تدارک ویژه‌تری را دیده‌ایم و تلاش ما بر این خواهد بود که بتوانیم میهمانی غدیر را به شکل منسجم‌تر و منظم. تری نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

وی افزود: ثبت نام موکب‌های خدمتی برای اجرای برنامه‌های مختلف و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مهمانی غدیر انجام شده و تاکنون حدود ۱۴۰ موکب برای مشارکت در این اقدام حسنه ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی غدیر در هرمزگان عنوان‌کرد: برنامه مهمانی غدیر کاملاً مردمی برگزار می‌شود و تمام خدمات بر عهده گروه‌های مردمی است اما دستگاه اجرایی مانند شهرداری نیز در تأمین زیرساخت مواکب مشارکت دارد.

ارجمند تاکید کرد: برای میهمانی غدیر امسال دو جایگاه ویژه اجرای برنامه و اجتماع مردمی تعبیه شده است و بخش‌های از برنامه نیز طبق هماهنگی‌های انجام شده از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس و در ارتباطاتی مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: تاکنون حدود ۹۰۰ نفر از مردم برای خدمت‌رسانی به شرکت کنندگان در مهمانی غدیر ثبت نام کرده‌اند که به عنوان خادمین این گردهمایی بزرگ تلاش خواهند کرد.

دبیر ستاد مردمی مهمانی غدیر هرمزگان خاطرنشان‌کرد: میهمانی بزرگ غدیر در بندرعباس همزمان با روز عید غدیر از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ شب در بلوار ساحلی بندرعباس حد فاصل بندر مسافربری شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6144232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha