۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد؛

بهره‌برداری از ۱۹۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

بهره‌برداری از ۱۹۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

سنندج_وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم هزار و ۹۲۶ پروژه در سطح کشور افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی پیش از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح مجموعه استخر و سالن چند منظوره ویژه بانوان حجاب در سنندج اظهار کرد: سیاست دولت و بر اساس شورای عالی ورزش مبنا بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را هر چه سریع‌تر به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم هزار و ۹۲۶ پروژه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

هاشمی، هدف از سفر به کردستان را افتتاح پروژه مذکور عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن از پروژه شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج که یکی از دغدغه‌های مردم استان است بازدید خواهیم کرد.

بهره‌برداری از ۱۹۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

بازدید وزیر ورزش و جوانان از سالن شش هزار نفری سنندج

«کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به استان کردستان از سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات این پروژه اظهار داشت: از طریق شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی مشکلات این مجموعه پیگیری و برای مرتفع کردن آن اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

بهره‌برداری از ۱۹۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است پس از رفع مشکلات و موانع این سالن مجهز و پیشرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان از طریق قانون ماده ۸۸ به مستأجر بخش خصوصی و یا از طریق قانون ماده ۲۷ به سرمایه گذار این بخش واگذار شود

بانوی کردستانی و ملی پوش رشته دو و میدانی تجلیل شد

همچنین در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه به کردستان و بازدید از سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج از بانوی دونده کردستانی و ملی پوش رشته دو و میدانی تجلیل به عمل آمد.

بهره‌برداری از ۱۹۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم

در این مراسم که وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استان نیز در آن حضور داشتند، «پروین کرملو» مدیرکل دفتر نظارت بانوان وزارت ورزش و جوانان از «کژان رستمی» دونده صاحب عنوان کردستانی و عضو تیم ملی بانوان دو و میدانی رده سنی بزرگسالان کشور تجلیل و تقدیر کرد.

کد خبر 6144310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha