۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹

تقویت فشار آب شهر تهران برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

تقویت فشار آب شهر تهران برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

یک مقام مسوول در رابطه با اقدامات انجام شده برای مهمانی غدیرگفت: هیچ نگرانی برای تأمین آب شرب وجود ندارد و در چند نقطه از شهر پمپ تقویت فشار آب تعبیه شده است.

مهدی اکبریان، مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با اقدامات انجام شده توسط آبفای تهران برای مهمانی غدیر گفت: برای مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از دو ماه گذشته جلسات ستادی آن برگزار شده و نزدیک به ۸۰۰ شیر برداشت آب به وسیله شیرهای آتش نشانی از میدان امام حسین تا میدان آزادی برای استفاده بهداشتی و شرب در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۳۰ تانکر آب با کیفیت و ۲۰ تانکر با یخ بهداشتی در خیابان‌های فرعی مستقر می‌شود تا شهروندان از آب خنک و گوارا بهره مند شوند.

به گفته این مقام مسؤول تقریباً ۱۱۰ نفر به طور مستقیم و تیم پشتیبانی ۲۰ نفره به طور غیر مستقیم برای این مراسم تلاش می‌کنند. اعم از نیروهای حفاظتی و نیروهای حفاظتی

اکبریان در خاتمه اضافه کرد: هیچ نگرانی برای تأمین آب شرب وجود ندارد و در چند نقطه تقویت فشار آب تعبیه شده است و آب بسته بندی و آب تانکری که مورد تأیید ما است وجود دارد تا شهروندان برای تأمین آب شرب با مشکلی مواجه نشوند.

کد خبر 6145129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha