۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۵

روحانی خبر داد؛

راه‌اندازی کاروان شادی همراه با عروسک‌ها در مهمونی غدیر

راه‌اندازی کاروان شادی همراه با عروسک‌ها در مهمونی غدیر

شهردار منطقه ۶ گفت: یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری منطقه ۶ در مهمونی کیلومتری غدیر راه‌اندازی کاروان شادی همراه با عروسک ها و موسیقی و گروه سرود است.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهمونی کیلومتری غدیر ۱۴۰۳ گفت: یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری منطقه ۶ در این‌رویداد راه‌اندازی کاروان شادی همراه با عروسک‌ها و موسیقی و گروه سرود است. امسال به مناسبت این جشن و سرور راه اندازی کاروان خودرویی در معابر منتخب نیز خواهیم داشت و این جشن را به مسیرهای دیگر در منطقه نیز خواهیم برد.

وی افزود: در سالروز عید غدیر مدیران شهری منطقه به منزل شهدای سادات می‌روند و از آنها تجلیل به عمل می‌آید. برپایی غرفه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌ها و موکب‌های پذیرایی در میادین فرهنگ و فاطمی از دیگر برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.

شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه گفت: برپایی محافل جشن و سرور و شادمانی معنوی با بخش‌های متنوع و جذاب از جمله اجرای برنامه‌های تواشیح و گروه سرود، مداحی، مدیحه سرایی تجلیل از حافظان و قاریان، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع واقعه غدیر خم و اهدای جایزه به شرکت کنندگان با حضور پر شور اقشار و گروه‌های مختلف در مساجد منتخب نواحی ۶ گانه از جمله مسجد جلیلی در خیابان ایرانشهر و محدوده ناحیه یک، مسجد امیرالمومنین (ع) در خیابان کارگر شمالی واقه در ناحیه ۴، مسجد سالار شهیدان (ع) در خیابان ابن سینا و محدوده ناحیه ۵ و مسجد ثارالله واقع در شهرک والفجر و ناحیه ۶ برگزار می‌شود.

روحانی در پایان گفت: توزیع کتاب و متن خطبه غدیر در میان شهروندان از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ مردمی است.

کد خبر 6145332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha