۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰

پزشکیان:

اجازه نمی دهم عده ای با تفکر بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند

اجازه نمی دهم عده ای با تفکر بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند

قرچک- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نمی دهم عده ای با تفکر بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در جمع هواداران خود در مسجد جامع قرچک گفت: بسیار افتخار می‌کنم، که در بین شما با این شور و شوق حضور دارم و به شما قول می‌دهم، اجازه ندهم، عده‌ای با تفکر بسته بخواهند برای کل کشور تصمیم بگیرند.

وی گفت: ما بی اعتمادی که به دلیل سو مدیریت‌ها و اختلاس‌ها ایجاد شده را از بین می بریم، نه هزار میلیارد، که ۳۰ هزار یا ۴۰ هزار و یا ۷۰ هزار میلیارد پول گم می‌شود، در حالی که مردم ما برای نان خود مجبورند در سطل‌های آشغال بگردند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: نمی‌شود، که گاز، معدن و… در این کشور باشد، اما باز هم مردم بیکار و گرسنه باشند، این قابل قبول نیست، اگر مردم به کمک ایرانی‌ها بچرخد، از این مشکل با قدرت عبور خواهیم کرد، ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم، ما باید بستر را برای معامله و جذب سرمایه در دنیا را ایجاد کنیم و کاری کنیم، که بتوانیم، محصولات تولیدی را به فروش برسانیم.

وی با طرح این سوال که «چرا باید جوان‌های ما بیکار باشند و چرا مردم نسبت به ما بدبین شدند؟» گفت: حق با مردم و جوانان است، ما توانایی ایجاد زندگی مناسب برای مردم را نداشتیم، برای حل مشکل مردم نیاز به دعوا نیست، ما با مردم صادق نیستیم، تمام حرف پیامبران و ائمه ما همین صداقت با مردم بوده است، ما حق نداریم به شما دروغ گفته و بستگان خود را سر کار بگذاریم.

پزشکیان با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر گفت: حضرت توصیه می‌کنند، که مالک با خدا و مردم انصاف داشته باشد، اگر انصاف نداشته باشیم، ظلم کرده ایم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم زمانی ناراضی می‌شوند که ببینند مسؤولان مشکلات خود، فرزندان و دار و دسته‌هایشان را راحت حل می‌کنند اما به مردم که می رسند اعلام می‌کنند که منابع ندارند.

پزشکیان گفت: آن چیزی که در حقیقت ما و کشور ما را تهدید می‌کند تبعیض، اختلاس، دروغ و عدم صداقت است و اگر همان گونه که مردم زندگی می‌کنند مسؤولان نیز همان طور زندگی کنند مملکت آباد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای هر کاری باید به دنبال متخصص و کارشناس باشیم گفت: برای درمان باید به آدمی که علم دارد مراجعه کنیم و حق نداریم کار را به غیر متخصص بدهیم و باید کارشناس مشکل را حل می‌کند، حتی برای نقشه ساختمان دنبال متخصص آن هستیم و نمی‌گوییم حزب الهی و مؤمن باشد بلکه می‌گوئیم متخصص و کارشناس باشد.

پزشکیان اظهار کرد: قول می‌دهم هیچ وقت دروغ نگویم و پایم را از صداقت و راستی کنار نگذارم، من در کردستان به دنیا آمدم در تبریز درس خواندم و در سیستان و اهواز و ایلام جنگیدیم و می‌خواهیم کشوری آباد و مستقل بسازیم.‌

کد خبر 6145838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha