۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲

عضو ستاد جلیلی:

مدعیان حل چندماهه مشکلات کشور تسلطی به شرایط ندارند

مدعیان حل چندماهه مشکلات کشور تسلطی به شرایط ندارند

قزوین- عضو ستاد جلیلی گفت: کسانی که بیان می کنند مشکل کشور را چند روزه و چندماهه حل می کنم یا به شرایط تسلط ندارند و یا به دنبال فریب مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین ثابتی شامگاه یکشنبه در جمع مردم تاکستان اظهار کرد: برنامه جلیلی برای کشور مبتنی بر تحقیق میدانی است و خود بر تمام برنامه مسلط است.

وی با بیان اینکه بعد از پایان مسؤولیت، به صوت میدانی شهر به شهر و روستا به روستا گشته و کشور و شرایط آن را مطالعه کرده است، افزود: برنامه جلیلی شدنی و واقعی است.

این عضو ستاد جلیلی ادامه داد: کسانی که بیان می‌کنند مشکل کشور را چند روزه و چندماهه حل می‌کنم یا به شرایط تسلط ندارند و یا به دنبال فریب مردم هستند.

وی عنوان کرد: سعید جلیلی شش سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و این شورا شبیه‌ترین جایگاه به ریاست جمهوری است.

ثابتی تصریح کرد: جلیلی در ابتدای دهه نود در حالی که کشور با تحریم‌های نفسگیری روبرو بود به زعم تمامی مدیران، عملکرد جلیلی در شورای امنیت ملی به گونه‌ای بود که اجازه نداد صنعت نفت و گاز کشور با بحران روبرو شود و تولید ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید دنیا و دیپلماسی منطقه را بشناسد، اضافه کرد: سعید جلیلی ۳۵ سال کار میدانی در حوزه سیاست خارجی انجام داده است.

این عضو ستاد جلیلی در پایان یادآور شد: رویکرد جلیلی رویکرد طبقات ضعیف جامعه است و اولویت او نیز بر همین اساس است تا جایی که بیشتر از بقیه کاندیداها موافق افزایش حقوق کارگران بود.

کد خبر 6145931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha