۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱

کارگاه آموزشی دست‌اندرکاران انتخابات در تنگستان برگزار شد

 کارگاه آموزشی دست‌اندرکاران انتخابات در تنگستان برگزار شد

بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: کارگاه آموزشی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه نمایندگان فرماندار، بخشدار و هیأت اجرایی در تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ریاحی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند، لذا این امر اهمیت خاصی دارد؛ به ویژه این انتخابات که از حساسیت بیشتری برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی لازم بود جلساتی با نمایندگان فرماندار برگزار کنیم. عنوان داشت: در جهت افزایش آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کارگاه آموزشی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه نمایندگان فرماندار، بخشدار و هیأت اجرایی که نقش مهمی در سلامت و برگزاری مطلوب انتخابات است برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اصلی ترین مأموریت اجرایی وزرات کشور در سال جاری است اضافه کرد: لازم است تمامی نمایندگان فرماندار، بخشدار، عوامل اجرایی اعم از اعضای ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی و بازرسی، رعایت دستورالعمل و قوانین ابلاغی را مدنظر قرار داده و از وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تنگستان حضور به موقع عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی قبل از ساعت مقرر را مورد تاکید قرار داد و افزود: نمایندگان فرماندار و بخشدار در شهرستان نیاز است نسبت به آشنایی محیط شعبه، وضعیت سنجی سیستم‌های سرمایشی محل اخذ رأی، راه‌های دسترسی، بررسی زیرساخت‌های اولیه مورد نیاز شعبه، انتخاب فضای چینش میز و صندلی، محل نوشتن رأی، پاکسازی و امحا آثار تبلیغاتی در فاصله ۵۰ متری را در روز اخذ رأی مدنظر قرار داده و با کمک عوامل این مسائل را با دقت مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پرشور از تمامی نمایندگان و اعضای شعب اخذ رأی خواست، نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار بگیرند.

کد خبر 6145946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha