۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۹

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رئیس جمهور آینده باید سرباز ولایت و خادم مردم باشد

رئیس جمهور آینده باید سرباز ولایت و خادم مردم باشد

زاهدان_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه مردم زاهدان گفت: رئیس جمهور آینده باید سرباز ولایت و خدمتگزار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی، در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و افزود: مردم نجیب و فهیم این استان پر شور در انتخابات شرکت خواهند کرد و به مثل حماسه‌ای که در تشییع رئیس جمهور شهید آفریدند، با این حضور در پای صندوق اخذ رأی تکمیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند کسی که با آرای آنها به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، راه رئیس جمهور شهید را به درستی ادامه دهد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید سرباز ولایت و خدمت گزار مردم باشد و حرکت پرشتاب و نهضت خدمت رسانی به مردم را با قدرت دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم این استان به خوبی نهضت خدمت رسانی را لمس و احساس کرده‌اند؛ قطعاً پروژه‌هایی که در استان شروع و به بهره برداری رسیده تحولی عظیم در زیرساخت‌ها به وجود آورده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ادامه این حرکت از سوی رئیس جمهور آینده، شاهد بهروزی مردم سیستان و بلوچستان و سرافرازی ملت ایران باشیم.

کد خبر 6150079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha