۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۵

فرماندار سابق قزوین:

اجازه تکرار دوران غرب‌گرایی و فساد را نباید بدهیم

اجازه تکرار دوران غرب‌گرایی و فساد را نباید بدهیم

قزوین- فرماندار سابق قزوین با بیان اینکه رییس جمهور باید در خدمت مردم باشد، گفت: اجازه ندهیم دوران غرب‌گرایی و فساد دوباره تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسلامی صدر در اجتماع حامیان سعید جلیلی که شامگاه یکشنبه در مسجد الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: شهید رییسی در مدتی که در جایگاه ریاست جمهوری بودند به ما نشان دادند که رییس جمهور باید در خدمت مردم باشد.

فرماندار سابق شهرستان قزوین بیان کرد: شهید رییسی تقریباً در تمام سرزمین ایران شخصاً حاضر شدند و در آخرین صحنه حضور در روستاهای محروم به درجه شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: اگرچه زودتر از موعود وارد فضای انتخابات ریاست جمهوری شدیم اما خداوند بزرگ ما ثابت کرد که مملکت امام زمان (عج) تنها نخواهد ماند.

این مسوول با بیان اینکه مردم در سال ۱۴۰۰ جهاد کردند و به دولت فاسد و تنبل اشرافی پایان دادند، ابراز کرد: اکنون یکی از کاندیدها با جمع‌کردن حلقه اصلی دولت یازدهم و دوازدهم سعی در تطهیر آن دولت دارند که به‌یقین مردم به آن دولت رأی نخواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید فراموش کنیم چه وضعیتی در دولت یازدهم و دوازدهم داشتیم ادامه داد: ما به منش شهید رییسی مبنی بر خدمت عادت کردیم و شاید فراموش کرده باشیم که دولت پیش از دولت سیزدهم ساعت کاری خود را از ۹ صبح به بعد آغاز می‌کرد.

این مسوول بیان کرد: رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم رویکرد فساد و غرب‌گرایی بود و این رویکرد جایگاه ما را در تاریخ معاصر تحت تأثیر قرارداد که البته انتخاب صحیح مردم در سال ۱۴۰۰ این مسیر را تغییر داد.

وی اضافه کرد: دولت آقای روحانی تنها غرب را قبول داشت و کلمه غرب را تنها در کشور آمریکا تعریف می‌کرد و حال آنچه دلسوزان کشور را نگران کرده روی کار آمدن مجدد این دولت و قرارگیری در شرایط وابسته به غرب و فساد است.

اسلامی صدر تشریح کرد: در شرایطی که برادر رییس جمهور و برادر معاون رییس جمهور که به دلیل فساد اقتصادی دستگیر شدند ما نباید اجازه دهیم که تاریخ تکرار شود.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم و دوازدهم طرح هوشمندانه مسکن مهر را متوقف کرد در شرایطی که می‌توانست مردم را صاحب‌خانه کند این اقدام را انجام نداد و باافتخار زمانی که استیضاح شد اعلام کرد که دستور ساخت حتی یک مسکن را هم صادر نکرده است.

این مسئول با بیان اینکه پزشکیان ادامه‌دهنده مسیر روحانی است تشریح کرد دولت دوازدهم و سیزدهم مصدر فساد اقتصادی بودند که اقدامات آن‌ها در حوزه‌های مختلف مشهود است چنانچه کارخانه کشت و صنعت هفت‌تپه مصداق بارز این فسادها بود که با تدبیر شهید رئیسی به شکل درست راه‌اندازی شد در این میان برخی از کاندیدها از عبارت صحیحی استفاده نکردند و گفتند که با شیوه واگذاری صنایع به بخش خصوصی و بازگرداندن آن مخالف هستیم.

وی مطرح کرد: به گفته بنیان‌گذار انقلاب اگر مسئولین و رئیس‌جمهور از کوخ نشینی فاصله گرفته و به اشرافی گرایی توجه کنند باید فاتحه آن کشور را خواند و ما خدا را شاکریم که در سال ۱۴۰۰ از آن شرایط رها شدیم.

وی یادآور شد: اینکه ما می‌گوییم به جلیلی رأی می‌دهیم به این علت است که وی ساده زیست بوده و هیچ‌گونه فسادی در رزومه آن ثبت نشده است و این در حالی است که در دولت یازدهم و دوازدهم زمانی که تیم مذاکره کننده ایران با سایر کشورها در حال مذاکره بود به گفته خود کشورها خویشاوندان و فرزندان مسئولین مذاکره کننده ما در آن شورها زندگی می‌کردند و تابعیت داشتند و زمانی که نسبت به کشوری تابعیت داشته باشند ر تعهدنامه خود قید می‌کنند که حتی جان خود را برای آن کشور دهند.


وی خاطرنشان کرد: در اواخر دولت دوازدهم که شیوع ویروس کرونا در کشور رواج پیدا کرده بود ا شاهد آن بودیم که طی لجبازی‌های رئیس‌جمهور روزانه بیش از هزار نفر از مردم جان خود را بر اثر کرونا از دست می‌دادند و این نشان می‌داد که جان مردم برای رئیس‌جمهور اهمیتی ندارد تمام این مسائل به این جهت انجام می‌شد که رهبر انقلاب در شرایطی که آمریکا می‌خواست واکسن خود را با منت، محدودیت و امتیاز گرفتن در اختیار ما قرار دهد با ورود واکسن آمریکایی مخالفت کرد و گفت که ما باید از سایر کشورها واکسن را تولید کنیم اما رئیس‌جمهور حاضر نشد از هیچ کشوری واکسن دریافت کند.

اسلامی صدر تشریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شهید رئیسی با برخی کشورها برای ورود واکسن تماس حاصل کرد و در کنار آن جوانان ایرانی فرایند تولید واکسن را آغاز کردند و در نتیجه ما توانستیم از برهه سختی عبور کنیم.

در پایان گفت در جریان FATF نیز هدف دولت دور زدن تحریم برای ضربه زدن به کشور بود که این طرح همواره با مخالفت شورای امنیت ملی مواجه بود و دولت یازدهم و دوازدهم تا آخرین لحظات تلاش خود را برای اجرای این طرح به کاربرد و حال ما نباید اجازه دهیم تاریخ برای ما مجدداً تکرار شود.

کد خبر 6145947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha