۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان:

قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم

قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم

خرم‌آباد - عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان گفت: باتوجه‌به مشاهدات در میدان‌های مختلف، آقای قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب عصر یکشنبه در همایش حامیان قالیباف در خرم‌آباد با تأکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب فردی که ادامه‌دهنده آرمان‌ها و اهداف رئیس‌جمهور شهید باشد، اظهار داشت: باتوجه‌به بررسی‌ها و مشاهدات در میدان‌های مختلف، آقای قالیباف را جانشین خوبی برای ادامه راه شهید رئیسی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی به مردان کار و تلاش نیاز دادیم، تصریح کرد: امروز دیگر شعاردادن ارزش ندارد.

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان با تأکید بر اینکه برخی دنبال ایجاد شعارهای انحرافی هستند تا دید مردم را عوض کنند، افزود: ما باید از کسانی که عمری در میدان بوده‌اند و مسئله عمل‌گرایی همراه با تمام جوانب مدنظر رهبری دارند را حمایت کنیم و این ویژگی را در قالیباف می‌بینیم.

حجت‌الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه کسی که می‌تواند تهران را بسازد به‌یقین می‌تواند ایران را نیز بسازد و این ظرفیت در قالیباف وجود دارد، گفت: قالیباف مرد عمل و علم است هرچند که دانش وی در سایه عمل‌گرایی ایشان قرار گرفته است؛ اما تربیت دانشجویان متعدد و تألیف کتب به ایشان جایگاه ویژه‌ای داده است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی اخلاق را در خدمت سیاست آورده بود و محور اخلاق بود، تصریح کرد: امروز هم قالیباف بدون توجه به تخریب‌های دیگران و فقط با ارائه برنامه و ارائه راهکار با ضمانت کارنامه‌اش، در میدان رقابت‌ها وارد شده است.

عضو شورای راهبردی ستاد قالیباف در لرستان با اشاره به اینکه قالیباف از تخریب‌ها نمی‌هراسد و تصمیم گرفته کشور را بسازد، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم من هیچ‌وقت برای منافع دنیوی کارنکرده‌ام و خود را سرباز ولی‌عصر می‌دانم و یقین می‌دانم قالیباف در خدمت به مردم موفق خواهد بود و اگر دشمنی با او می‌شود از این می‌هراسند که ایران قوی خود را نشان دهد.

حجت‌الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه آقای قالیباف دارای نگرش متوازن به مسائل است و می‌دانیم در اقتصاد، سیاست و اجتماع این دو بافرهنگ و دین جایگاه ویژه‌ای دارد و همه‌جانبه‌نگر است، تصریح کرد: دوران آزمون‌وخطا گذشته است و دیگر نمی‌شود به شعارهای کاندیداهای بدون تجربه و ضمانت اجرایی اعتماد کرد، باید کسی را انتخاب کنیم که ضمانت عمل‌گرایی داشته باشد.

کد خبر 6145948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha