فرود ۱۰ هواپیمای حامل تسلیحات آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی

فرود ۱۰ هواپیمای حامل تسلیحات آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی

با وجود ادعای برخی منابع آمریکا مبنی بر کاهش ارسال تسلیحات نظامی به تل‌آویو ، صهیونیست‌ها از فرود ۱۰ هواپیمای ترابری با انبوهی از تسلیحات در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ هواپیمای ترابری آمریکایی با انبوهی از تجهیزات و تسلیحات نظامی در سرزمین‌های اشغالی فرود آمده‌ است.

در همین راستا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دولت جو بایدن پیامی را به سرزمین‌های اشغالی ارسال کرده با این مضمون که در سیاست‌های خود در حمایت کامل از رژیم صهیونیستی تغییری ایجاد نمی‌کند.

این منبع رسانه‌ای صهیونیست در گزارش خود تاکید کرد که دولت بایدن در این پیام از تمایل برای انجام گفتگوهای سازنده با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.

این در حالی است که برخی منابع آمریکایی مدعی کاهش ۵۰ درصدی محموله‌های ارسالی تسلیحاتی توسط این کشور برای رژیم صهیونیستی بودند.

در این راستا برخی منابع آمریکایی مدعی شدند که در ماه‌های اخیر، ارسال تسلیحات توسط آمریکا به رژیم صهیونیستی ۵۰ درصد کاهش یافته است. این مقامات گفتند: دلیل کاهش ارسال تسلیحات به اسرائیل این است که محموله‌های قبلی بدون تایید کنگره ارسال شده بودند.

همچنین پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام کاخ سفید گزارش داد که آنها اتهامات جدید «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات آمریکا را رد می‌کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه به‌رغم اینکه تأکید کرد به‌زودی اختلافات این رژیم با آمریکا درباره ارسال تسلیحات حل می‌شود، بار دیگر از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل تاخیر در ارسال سلاح به ارتش اشغالگر انتقاد کرد.

نتانیاهو گفت: «ما شاهد توقف دراماتیک ارسال تسلیحات آمریکایی بودیم و می‌توانیم جنگ را با آنچه که داریم ادامه دهیم اما ترجیح می‌دهیم به مقادیر بیشتری از این تسلیحات دست یابیم.»

به نظر می رسد طرح ادعای اختلاف میان رژیم صهیونیستی و آمریکا که اخیرا گسترش یافته، بیشتر ناظر به فعالیت‌های رسانه‌ای برای بهبود وجهه آمریکا و مبرا دانستن این کشور از جنایت‌های انجام شده در غزه است. دولت آمریکا از ابتدای جنگ غزه از هیچ کمک نظامی و لجستیکی به تل‌آویو دریغ نکرده است و به همین دلیل ملت فلسطین واشنگتن را شریک جنایات و نسل‌کشی در این باریکه می‌دانند.

کد خبر 6146240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      18 18
      آمریکا وکشورهایی که درجنایات صهیونیستها سکوت کردندویا صهیونیستها را کمک کردند،درخون یکایک مردم مظلوم غزه وکودکان غزه شریک هستندونام آنان درلیست قاتلان کودکان ،درجهان باقی خواهدماند.
    • ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      5 8
      اقا با این همه تجهیزات و موشک چرا یکی دو هواپیمای حامل بار به اسرائیل را نمیزنند این بچه های مقاومت یا یمن که الان وارد جنگ مستقیم هستن
    • ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      6 8
      برادران حماس از هرجهت امریکا رامقصرمیدانند چه بدهد یاندهدانسان باید سیاست هم داشته باشد
    • سیدمرادی ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      6 11
      بسم الله قاسم الجبارین سنای آمریکا و بایدن چقدر زیباست زمانی که تمام این سلاحهای 10هواپیماهای ارسالی در جهنم همه را در وجود شماها شلیک میشود چون هر چه کنی به خود کنی گر همه نیکو بد کنی و شما به نام حق انجام میدهید پس یقین دارم که در دوزخ دریافت خواهید کرد عمل ناحق خودتان را
    • Shhram IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      10 9
      مرگ بر امریکا
    • ایرانی ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      15 9
      بایدن توف به ذاتت که باعث نسل‌کشی فلسطین تویی وگرنه اسراییل هرگز نمی‌توانست جلو لشکر اسلام دوام بیاورد بیشرف پیر خرفت این کار ثابت میکنه که از اسراییل نامرد تری
    • جانباز ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      5 1
      زدن کشتی حامل بار برای صهیون کافی نیست رزمندگان فلسطین یمن عراق لبنان باید فرودگاههای صهیون را دائم زیر پرتابه ها قرار دهد تا هیچگونه پرواز و فرود انجام نگیرد
    • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      5 3
      این همه گنده حرف می زنید جرعت دارید برید با اسرائیل جنگ کنید با حرف و مرگ که کشور نابود نمیشه اگه عرضه ندارید حرف مفت نزنید الان ۵۰ هزار مسلمان فلسطینی جزغاله شدند پس کی میخواهید بجنگید !
      • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
        3 0
        تو کز محنت دیگران بیغمی‌.‌‌‌.....
    • احد. یاحقی ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      2 1
      این. جنگ در اصل نبرد آمریکا و انگلیس و فرانسه با نیروهای مقاومت در خاورمیانه است وروزبه روز وحشتناک تر میشود و خیلی انسانهای بی‌گناه از بین می رود و تا انقلاب حضرت ولی عصر. ادامه دارد
    • معین ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      1 2
      مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
    • محمود IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
      1 2
      بایدن پیر تو یک گفتار پیر امریکایی هستی تو ووزیز ت لاشخورهای جهان وجهانیان هستیده تویک شیطانی هستی نباید هیچ وقت به تو اعتماد دولت مردان دلاور ما می دانند تویک شیطانید
    • ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      ملاحظه می فرمایید؟ اسرائیل یعنی امریکا... نمی شود اسرائیل را نسل کش، کودک کش و خونخوار دانست و امریکا را از این صفات بری دانست. در هولوکاست امروزی در غزه، همانقدر که اسرائیل گرگ صفتی اش را نشان داده، امریکا نیز به همان اندازه روباه صفتی و گرگ صفتی اش را نشان داده. امریکا اصلا قابل اعتماد نیست.
    • ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 0
      دمشون گرم خوب هوای همدیگرو دارن