۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

دبیر رویداد مطرح کرد؛

«با انرژی»به دنبال تاثیرگذاری اجتماعی است/تاکید برمشارکت هنرمندان

«با انرژی»به دنبال تاثیرگذاری اجتماعی است/تاکید برمشارکت هنرمندان

دبیر نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» همراهی و حمایت هنرمندان در بخش‌های مختلف را نقطه قوت این رویداد دانست که می‌تواند در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی رویداد، حمید خانی دبیر نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، استقبال هنرمندان و همراهی آن‌ها با جشنواره را بسیار دلگرم کننده ارزیابی کرد که نویددهنده اتفاقات مثبت در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف انرژی است.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره، توضیح داد: مفاهیمی مانند نور و زندگی، انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، محیط زیست و انرژی، انرژی برای همه، مصرف هوشمندانه انرژی، خانواده و اصول مصرف از جمله دغدغه‌های ما در تاثیرگذاری بر مخاطبان بوده است.

دبیر جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، هدف جشنواره را فرهنگ‌سازی استفاده هوشمند از انرژی در کشور اعلام کرد و افزود: ما در این جشنواره به دنبال فرهنگ‌سازی مصرف صحیح برق و انرژی‌های تجدیدناپذیر هستیم، چراکه ذخایر آینده انرژی در ایران، با رفتارهای امروز ما مشخص می‌شود.

خانی که پیش از این برگزاری چندین جشنواره و رویداد فرهنگی دیگر مانند جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» را برعهده داشته است، اظهار کرد: مشارکت جامعه هنری و دریافت حمایت از هنرمندان، به دلیل استفاده ازابزار هنر که با فرهنگ مردم عجین است می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و در این جشنواره تلاش می‌کنیم با مشارکت جامعه هنری و هنرمندان، علاوه بر ارتقای سطح فرهنگی، تاثیرگزاری اجتماعی هم ایجاد کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به گروه مخاطبان و داوری آثار ارسالی، تاکید کرد: نگاه متفاوت به موضوعات جشنواره و ارائه دید هنری برای ما دارای اهمیت است چراکه معتقدیم یک اثر هنری به واسطه اندیشه‌ای که آن را شکل داده می‌تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد و در تغییرات فرهنگی جامعه اثربخش باشد.

جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با حمایت و همراهی «پویش با انرژی» برگزار می شود و جوایز ارزنده‌ای نیز برای آثار برگزیده در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» از ۲۸ خرداد شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای ارسال اثر به سایت این جشنواره به آدرس www.baenergy-festival.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6146682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha