۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

رییس کل دادگستری استان مرکزی:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات و رای به فرد اصلح تکلیف شرعی است

حضور آگاهانه مردم در انتخابات و رای به فرد اصلح تکلیف شرعی است

ساوه - رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و رای به فرد اصلح یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزایی، ظهر دوشنبه در آئین افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان ساوه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری که رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت و به هر میزان تلاش داشت، باشیم، نمی‌توان حق مطلب را ادا کرد.

حجت الاسلام جزایی تصریح کرد: هفته قوه قضائیه یادآور یک حادثه تلخ تاریخ در تاریخ انقلاب به خاطر شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی است که مجموعه بزرگ دادگستری استان مرکزی علی رغم کمبود نیروی انسانی به صورت جهادی مشغول ارائه خدمات به مردم شریف استان مرکزی هستند.

وی ادامه داد: هشتم تیرماه یکی از رخدادهای مهم و سرنوشت ساز در کشور ما است و با توجه به اینکه رأی مسؤولیت آور است امید است با مشارکت حداکثری مردم یک انتخاب خوب و سالم در کمال امنیت برگزار کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است همانگونه که مردم در تشییع شهید رئیسی پرشور مشارکت بودند با همان اشتیاق نیز پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، حضور آگاهانه مردم در انتخابات و رأی به فرد اصلح را تکلیف شرعی دانست و تصریح کرد: امید است با شناخت لایق ترین فرد به وظیفه شرعی خود عمل کنیم و برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب ثبت کنیم.

کد خبر 6146695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha