۶ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۵

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان خبرداد؛

پرداخت ۵۰ درصد از مطالبات گندم‎کاران گلستانی

پرداخت ۵۰ درصد از مطالبات گندم‎کاران گلستانی

گرگان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از پرداخت ۵۰ درصد از مطالبات گندم کاران این استان خبر داد و گفت: تا کنون بیش از هشت هزار میلیارد تومان مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پرداخت هشت هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندم کاران گلستانی خبر داد و اظهار کرد: با پرداخت این رقم تقریباً ۵۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شد.

وی افزود: با پیگیری‌های که انجام شده این مطالبات در کمتر از یک ماه پرداخت و برای باقی مانده مطالبات پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: استان گلستان تا کنون با خرید تضمینی یک‌میلیون و ۲۴ هزار تن گندم دومین استان بزرگ تولید کننده گندم کشور است.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم تا پایان مرداد در استان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر گندم در مناطق کوهپایه ای هنوز آماده برداشت نشده که به همین دلیل برخی از مراکز خرید استان تا زمان آخرین برداشت گندم فعال خواهند بود.

کد خبر 6147084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ff ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      سلام و درود بر شما . لطفا از مسئولان رده بالا مطالبات گندم کاران را پیگیری کنیید ، مسئولان رده پایین معمولا با دادن وعده غیر درست باعث ناراحتی کشاورزان عزیز میشود . از مسئولینی که در راس امور هستند پیگیری کنید که بشه استناد کرد ،