۶ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۵

سردار منتظرالمهدی خبر داد؛

آماده‌باش صددرصدی پلیس برای تامین امنیت انتخابات

آماده‌باش صددرصدی پلیس برای تامین امنیت انتخابات

سخنگوی فراجا از آمادگی کامل پلیس برای انتخاباتی پر نشاط در سایه امنیت و انتظام کامل در پهنه جغرافیای ایران زمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: بیش از ۲۲۰ هزار نیرو که قریب به ۱۹۰ هزار نفرشان در پای صندوق‌های رأی‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آرا حضور و رصد، پایش و تأمین امنیت انتخابات را عهده دار هستند. همکاری عزیزان بسیج با پلیس در پای صندوق‌های رأی نیز قابل توجه و تقدیر می‌باشد.

وی گفت: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که برای کاری بزرگ؛ آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می آیند، حضور دارند.

منتظرالمهدی با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرایند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، افزود: خادمان شما در فراجا روز جمعه ۸ تیرماه برای تأمین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رأی و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها در کنار مردم خواهند بود.

سخنگوی فراجا متذکر شد: اقدامات امنیت ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در همه ابعاد در دستور کار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل بردار نبوده و با توازنِ نیروها و امکانات تأمین امنیت در تمامی ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است.

کد خبر 6148057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha