۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

رییس هیات تکواندو سیستان و بلوچستان:

مشارکت بالا در انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود

مشارکت بالا در انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود

زاهدان_رییس هیات تکواندو در سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت بالا در عرصه انتخابات، منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود.

محمدرضا طاهری نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از همگان برای مشارکت در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، افزود:

پس از شهادت رئیس جمهور شهید و هیأت همراه وی، با هدایت و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، کشور سربلند ایران توانست از این گردنه سخت تاریخی نیز عبور کرده و خود را در سایه فرمایشات پدرانه رهبری معظم، به ساحل آرامش برساند.

وی تصریح کرد: بدرقه تاریخی شهدای خدمت، حاوی پیامی اساسی و انسانی بود، مردم برای خدمتگزاران صادق و امین خویش، احترامی وصف ناشدنی قائل هستند و خدمات بی شمار آنها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

طاهری اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه و خداباور ایران، دیگر بار و در روز هشتم تیرماه، به واسطه فقدان رئیس جمهور مغتنم، باید در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کرده و با انتخابی شایسته، فردی اصلح، کاردان، ساده زیست، انقلابی و از همه مهم‌تر، معتقد به اصول اساسی نظام اسلامی را برای این جایگاه حساس انتخاب کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان، گفت: بی شک، مشارکت بالا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، می‌تواند به تشکیل دولتی قوی و با پشتوانه مردمی منجر شده و در عرصه‌های ملی و بین المللی باعث تولید قدرت برای ایران شود.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم که یک بار دیگر، مردم موقعیت شناس ایران اسلامی و خصوصاً استان سیستان و بلوچستان، با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، برگی زرین در دفتر تاریخی این کشور به ثبت می‌رسانند و با انتخاب درست و هوشمند خویش، در پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران سهیم خواهند شد.

کد خبر 6148531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha