۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

بیگی مطرح کرد؛

اقدامات شهرداری تهران برای رفع مزاحمت‌های شغلی در پایتخت

اقدامات شهرداری تهران برای رفع مزاحمت‌های شغلی در پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اقدامات این شرکت را در راستای اجرای بند ۲۰ تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بیگی با تأکید بر لزوم سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت عالی برای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اظهار کرد: شرکت ساماندهی در قالب مأموریت نظارت و پیگیری اجرای آرای بند ۲۰ موضوع رفع مزاحمت‌های شغلی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر برای اجرای این دو مأموریت بیان کرد: کارشناسان شرکت ساماندهی برای بررسی شکایات واصله و بر حسب نیاز شهرداری مناطق از واحدهای مورد نظر بازدید کرده تا ضمن اعلام نظریه اولیه، موارد مزاحمت‌های شغلی را برای ارجاع به شورای اسلامی شهر و صدور حکم بررسی کنند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: واحدهای مورد نظر بر اساس شکایت شهروندان یا با بازدید کارشناسان شهرداری مناطق شناسایی می‌شوند و اطلاعات اولیه آن‌ها به همراه مستندات لازم در سامانه بند ۲۰ بارگذاری می‌شود.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی‌شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، وی به انجام بازدیدهای دوره‌ای برای نظارت عالی بر نحوه اجرای آرای صادره از کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و افزود: این مأموریت برای کارشناسان شرکت ساماندهی تعریف شده است تا نظارت و پیگیری عالی برای اجرای آرای صادره انجام شود.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری (در راستای جلوگیری از افتتاح و دایر نگه داشتن دکان‌ها و مراکزی که مواد محترقه می‌سازند در داخل شهر و همچنین ممانعت از دایر نگه داشتن کوره پز خانه و دباغی و نظایر آن در داخل شهر یا نقاطی که انجمن شهر مخالف بهداشت و رفاه اهالی تشخیص داده و همچنین جلوگیری از افتتاح و دایر نگه داشتن آنهاست).

کد خبر 6148549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha