۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

کیومرث هاشمی خبر داد:

مشکل متقاضیان برای ترخیص ۱۳۵ موتور حل و مجوز واردات صادر شد

مشکل متقاضیان برای ترخیص ۱۳۵ موتور حل و مجوز واردات صادر شد

وزیر ورزش و جوانان از رفع مشکل چند سال اخیر دارندگان مجوز ورود موتور به ایران خبر داد و گفت: با پیگیری های فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی و وزارت ورزش مشکل وارد کردن ۱۳۵ موتور حل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالاتی در مورد اتفاقات و مسایل ورزش پاسخ داد، این خبر را اعلام و تاکید کرد که مشکل سایر موتورها نیز بزودی حل خواهد شد.

این پاسخ در مورد پرسش یکی از موتورسواران ایران مطرح شد که پرسیده بود: «بنده مدتی پیش درخواستی را درخصوص ترخیص موتورها و حواشی مربوط به آن داشتم که متاسفانه هنوز رفع نشده است.»

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش گفت: این موضوع چندین سال است که مسکوت مانده بود و رفع‌ آن یکی از دغدغه های بنده بود. درخواست شما در مرکز ارتباطات مردمی ثبت شده است و طبق درخواست شما و رسیدگی‌های صورت گرفته شخص مورد نظر حدود دو هفته پیش برکنار شد.

کیومرث هاشمی تاکید کرد: نامه دستور ترخیص حدود ۱۶۰ موتور به حراست زده شد که با بررسی های انجام شده مجوز ترخیص ۱۳۵ موتور گرفته شد و بدون هیچ دغدغه ای می توان این تعداد موتور را وارد کرد و ورود مابقی موتورها نیز در دست پیگیری است.

کد خبر 6148778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha