۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰

باباپور مطرح کرد؛

کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی مواد مخدر

کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۴ کیلوگرم مخدر شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر اقدام به توزیع گسترده مواد روان‌گردان در مناطق جنوب غرب تهران کرده‌اند و از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت نظر قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب غرب تهران، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و سرانجام در عملیاتی پلیسی دو قاچاقچی دستگیر و ۱۴ کیلوگرم روان‌گردان شیشه از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: دو متهم پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6148941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha