۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۳

فرماندار تنگستان:

۷۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در تنگستان در نظر گرفته شد

۷۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در تنگستان در نظر گرفته شد

بوشهر- فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تنگستان گفت: ۷۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم تنگستان در انتخابات در روز جمعه هشت تیرماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست با نمایندگان فرماندار ضمن تسلیت فرارسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش و با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا و این شهیدان، عنوان داشت: همه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری در تنگستان بر اساس فرآیندها، طبق تقویم و زمانبندی ستاد انتخابات کشور در شهرستان فراهم است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تنگستان با اشاره به اینکه با توجه به نظر سنجی هایی که صورت گرفته انتظار می‌رود مشارکت بسیار خوبی مردم در این دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند تصریح کرد: در شهرستان ۷۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات در روز جمعه هشت تیرماه در نظر گرفته شده است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تنگستان با اشاره به وضعیت جوی منطقه که دارای گرمای هوا بالایی در این ایام است اضافه کرد: به منظور رفاه حال مراجعه کنند در روز انتخاب برای جهت انداختن آرا خود به صندوق‌های اخذ رأی، امکانات سرمایشی لازم در محل شعب پیش بینی شده است و مشکلی در این خصوص نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما است که انتخابات به صورت سالم، منظم و با کیفیت بدون اینکه بخواهیم به نفع یا علیه کسی اظهار نظری داشته باشیم، برگزار شود خاطرنشان کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از انتخابات با هماهنگی اعضای شورای تأمین شهرستان همه نکات امنیتی و انتظامی اتخاذ شده است.

لطفی ادامه داد: با توجه به اینکه احراز هویت افراد با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت انجام می‌شود رأی دادن فقط با ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی امکان‌پذیر است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تنگستان حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی دانست و تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب می‌شود دشمنان مأیوس و نقشه‌های شوم آنها نقشه بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح جمعه هشتم تیرماه آغاز خواهد شد ضمن دعوت مردم برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم ولایت مدار و دار الحماسه تنگستان همیشه در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده، فعال و دشمن شکن داشته‌اند و در این دوره نیز همانند دوره‌های قبل که با مشارکت ۷۲ درصدی بالاترین حضور را رقم زدند در این دوره نیز با حضور و مشارکت حداکثری خود اقتدار، قدرت و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

لطفی و با اشاره به اینکه باید ساعت اعلام حضور و عملکرد دستگاه احراز هویت یک ساعت قبل از رأی گیری آغاز به کار و حضور در محل شعبه اخذ رأی اعلام کند اضافه کرد: نمایندگان فرماندار در محل شعبه‌های اخذرای باید اولین کسانی باشند که رأی خود را به صندوق اخذ رأی می‌اندازند.

کد خبر 6149080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha