۷ تیر ۱۴۰۳، ۱:۱۲

خضریان:

جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است

جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است

کرمانشاه- نماینده سعید جلیلی با بیان اینکه باید در کنار مشارکت حداکثری انتخاب اصلح را داشته باشیم، گفت: جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خضریان شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان کرمانشاهی سعید جلیلی اظهار کرد: دکتر سعید جلیلی تا آخر در میدان رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر خواهند داشت و انصراف نخواهند داد.

نماینده سعید جلیلی گفت: جریان ارتجاع کشور را معطل واکسن کرونا کرد و تعداد کشت‌های آن را به ۷۰۰ نفر رساند و در ادامه مسکن مهر را مزخرف دانست و آقای روحانی با این کارنامه دوباره به دنبال روی کار آوردن دولت خود است و این افراد کشور را برای مذاکره هشت سال به حال خود رها کردند.

خضریان تصریح کرد: این افراد که خود را ژنرال می‌نامند با ناکارآمدی خود مشکلات بسیاری را ایجاد کردند و با پروژه دروغ سعی در انحراف افکار عمومی دارند و حوزه بهداشت و درمان را برای خاص می‌دانستند اما جریان امتداد با مدیریت شهید رئیسی با کار جهادی، مبارزه با فساد و خدمت‌رسانی را اولویت قرار داد و حتی با وزیر خاطی خود بدون اغماض برخورد می‌کند و به دنبال ایجاد دوقطبی نیست و با پیروی از ولایت فقیه به دنبال حل مشکلات است.

نماینده سعید جلیلی عنوان کرد: تبلیغات انتخاباتی فردا به پایان می‌رسد اما می‌توانیم با صحبت با دوستان و اقشار مختلف تبیین اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را انجام دهیم و قلب‌های مردم را به سمت کاندید اصلح هدایت و کمپین اطلاع‌رسانی به جامعه را راه‌اندازی کنیم.

خضریان افزود: باید با حضور در بین اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها جریان انقلاب و امتداد را تبیین کنیم و علاوه بر مشارکت حداکثری زمینه انتخاب اصلح را نیز فراهم کنیم زیرا آینده کشور به این تصمیم بزرگ وابسته است.

وی با بیان اینکه چرا باید به سعید جلیلی رأی داد، افزود: برای حضور در عرصه ریاست‌جمهوری تنها ساخت پل، جاده و اتوبان کافی نیست بلکه کاندید مورد نظر باید به مبانی انقلاب نزدیک‌تر باشد و رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان فرمودند به کسی رأی دهید که به مبانی انقلاب نزدیک‌تر باشد و دکتر سعید جلیلی به دور از حاشیه و فساد در طول این سالیان فعالیت کرده است و شبه‌ای در مورد ایشان وجود ندارد.

نماینده سعید جلیلی خاطرنشان کرد: آقای جلیلی برای مدیریت کشور آماده هستند و رئیس‌جمهور باید از بدو پذیرش مسئولیت برای معرفی اعضای هیأت دولت آماده باشد نه آنکه برخی کاندیدها مطرح می‌کنند تازه به دنبال اخذ نظر از کارشناسان هستند و برنامه‌ای برای مدیریت کشور ندارند.

کد خبر 6149089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha