۷ تیر ۱۴۰۳، ۱:۱۳

معاون وزیر کار:

مدیریت کشور عرصه اقدامات نمایشی نیست

مدیریت کشور عرصه اقدامات نمایشی نیست

کرمانشاه- معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کشور نیازمند مدیریت اجرایی کارآمد است، گفت: مدیریت کشور عرصه اقدامات نمایشی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله برقراری شامگاه چهارشنبه در اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان سعی دارند با استفاده از ابزار رسانه مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند زیرا نسبت به اهمیت این رویداد بزرگ واقف هستند.

وی افزود: در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شرایط برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم شد تا مردم بتوانند در عرصه تصمیم‌گیری کشور بار دیگر نقش آفرینی کنند زیرا انتخابات محلی برای اظهار نظر در راستای حل مشکلات مردم است.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور در انتخابات آنقدر مهم است که رهبر معظم انقلاب آن را تکلیف قانونی و شرعی هر فرد می‌دانند و امام خمینی (ره) عدم حضور در این رویداد ملی را گناه کبیره قلمداد می‌کردند.

برقراری بیان کرد: مدیریت اجرایی کشور عرصه نمایش و اقدامات تبلیغاتی نیست و باید برای انتخاب رئیس‌جمهور برنامه داشت و با توان مدیریتی خود آنها را به نتیجه رساند.

وی ادامه داد: مردم روز هشتم تیرماه در صحنه انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر می‌شوند و بار دیگر پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران به نمایش می‌گذارند و علاوه بر آن زمینه اقتدار و امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای محمدباقر قالیباف دارای سوابق اجرایی متعددی است و با برنامه مدون و کارشناسی خود می‌تواند نسبت با رفع دغدغه‌های مردم به رفاه بیشتر مردم کمک کند.

برقراری عنوان کرد: در فرصت باقی‌مانده تا رویداد بزرگ ملی انتخابات ریاست‌جمهوری باید با استفاده از جهاد تبیین اهمیت مشارکت حداکثری و حضور پر شور مردم را بازگو کنیم.

وی ادامه داد: آقای قالیباف علاوه بر داشتن برنامه برای مدیریت کلان کشور برای استان‌ها نیز برنامه ویژه دارند که مشکل اصلی این استان نرخ بالای بیکاری است که مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

کد خبر 6149095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha