۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

فرماندار پارس آباد:

آرای مردم حق‌الناس است و باید صیانت شود

آرای مردم حق‌الناس است و باید صیانت شود

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: صیانت از آرای مردم و اصل بی طرفی از وظایف مهم نمایندگان فرماندار در انتخابات است باید از حقوق ملت در پای صندوق‌های رای دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین عصر پنجشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار که در سالن فرمانداری پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در شهرستان هدف گذاری شده و به صورت جدی دنبال می‌شود.

جهان بین تاکید کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت چهار مؤلفه ای است که با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه نمایندگان فرمانداری در انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند، افزود: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و صیانت از رأی مردم وظیفه مجریان انتخابات است.

جهان بین از همکاری بیش از ۳ هزار نفر در روند اجرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داده و گفت: در شهرستان پارس آباد ۱۳۹ شعبه پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۲۰ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: قطعاً با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

کد خبر 6149629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha