۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

استاندار مرکزی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار مرکزی رای خود را به صندوق انداخت

اراک- استاندار مرکزی با حضور در مصلای بیت المقدس اراک، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه صبح جمعه در آئین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مصلای بیت المقدس اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتم تیرماه امسال روزی سرنوشت ساز برای مسیر و حرکت پیشرفت کشور است و مردم امروز آگاهانه به میدان می‌آیند و برای حفظ و تأیید جمهوری اسلامی، اعلام اعتماد مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم که جایگزین دولت مردمی آیت الله رئیسی خواهد شد رأی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به تقدیر الهی دولت سیزدهم سه ساله پایان یافت و امروز جایگزین دولت توسط مردم انتخاب می‌شود، افزود: حضور مردم در انتخابات امروز سبب تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی و دینی، موجب قوام و ارتقای شاخصه‌های اجتماعی خواهد شد بنابراین هر اندازه بتوان این حماسه و مشارکت را تقویت کرد امنیت، اقتدار و انسجام ملی و اجتماعی تقویت خواهد شد.

استاندار مرکزی با دعوت مردم و همشهریان به حضور در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۰۶۷ صندوق رأی ثابت و سیار آماده دریافت آرای مردم است و همه مردم حاضر شده و از بین چهار نامزد باقی مانده منتخب خود را انتخاب خواهند کرد.

مخلص الائمه گفت: با توجه به اینکه زاکانی و قاضی زاده هاشمی از ادامه انتخابات انصراف دادند، اگر نام این دو نامزد در برگ آرا نوشته شود رأی باطله محسوب می‌شود.

وی گفت: کسی را انتخاب کنیم که در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی مطابق آرمان‌های انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی حرکت پرشتاب داشته باشیم.

کد خبر 6149816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha