۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۸

در گفت وگو با مهر مطرح شد؛

بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفای نقش کنند

بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفای نقش کنند

همدان-مدیر امور بانوان استانداری همدان گفت: بانوان باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفای نقش کنند.

فاطمه ستاری نوید در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: این قشر از جامعه باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفای نقش کنند.

مدیر امور بانوان استانداری همدان با اشاره به اینکه بانوان پیشران جامعه در مسائل مهم کشور هستند و در گفتمان سازی و روایتگری اهداف و موفقیت‌های انقلاب اسلامی بسیار نقش برجسته ای دارند افزود: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و در برهه حساس کنونی که دشمنان چشم طمع به کشور ما دوخته و منتظر تزلزل اتحاد ملی مردم هستند، وظیفه ماست که نسبت به مقوله بسیار مهم انتخابات بی‌تفاوت نباشیم.

وی تصریح کرد: اولین ثمره مشارکت در انتخابات اقتدار کشور، همبستگی و سرمایه اجتماعی بالای مردم بوده و امروز یکی از مظاهر قدرت کشور حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که باعث خوف دشمنان می‌شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همدان اظهار کرد: بانوان علاوه بر اینکه با انتخاب درست خود نقش مؤثری در انتخاب رئیس جمهور دارند، برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز باید ایفای نقش کنند.

ستاری نوید افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان نشان خواهند داد که زنان همانند سایر اقشار جامعه همیشه و در همه عرصه‌ها از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

کد خبر 6149967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha