۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۸

فرماندار آران و بیدگل اعلام کرد؛

پیش بینی ۷ صندوق سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در آران و بیدگل

پیش بینی ۷ صندوق سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: هفت صندوق سیار در شهرستان آران و بیدگل پیش بینی شده است.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع فرایند رأی گیری در تمامی شعب اخذ رأی در شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: ۹۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای جمع آوری آرای مردم تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه از این مجموع در شهر آران و بیدگل ۷۴ شعبه رأی گیری وجود دارد، ابراز کرد: از این تعداد ۶۹ صندوق ثابت و پنج صندوق سیار است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه در بخش کویرات این شهرستان هم ۱۶ صندوق اخذ رأی تعبیه شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۴ صندوق ثابت و دو صندوق هم سیار است.

وی خاطرنشان کرد: برای فراهم آوردن شرایط مطلوب رأی گیری برای افرادی که امکان مراجعه به صندوق‌های ثابت را ندارند، هفت صندوق پیش بینی شده است که همزمان با شروع فرایند رأی گیری، فعالیت خود را آغاز کرده اند.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه ۵۴ شعبه و صندوق اخذ رأی در شهرستان آران و بیدگل در حسینیه، مساجد و بقاع متبرکه است، گفت: این تعداد حدود ۶۰ درصد کل صندوق‌های شهرستان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۵۴ صندوق مستقر در حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه ۳۷ صندوق در حسینیه‌ها وظیفه رأی گیری از مردم را به عهده دارند، تاکید کرد: ۱۲ صندوق در مساجد شهرستان و پنج صندوق هم در بقاع متبرکه وجود دارد.

فرماندار آران و بیدگل ضمن دعوت از شهروندان این شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند کشور را در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن‌های خارجی ایمن و باعث خشم و ناراحتی آنها شود.



کد خبر 6150000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha