۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

پیر و جوان خرد و کلان در لامرد پای صندوق‌های رای حاضر شدند

پیر و جوان خرد و کلان در لامرد پای صندوق‌های رای حاضر شدند

لامرد - همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز درب‌های شعب اخذ رأی به روی مردم لامرد گشوده و فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لامرد و پنج بخش شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳، درهای شعبه‌های اخذ رأی به روی مردم شهرستان لامرد گشوده و فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لامرد و پنج بخش این شهرستان جنوبی استان آغاز شده است.

در این دوره از انتخابات ۷۳ هزار نفر در شهرستان لامرد واجد شرایط هستند که رای‌های خود را در ۸۴ شعبه که ۵۰ شعبه آن روستایی و ۳۴ شعبه آن شهری است به صندوق می‌ریزند.

۱۶۰۰ رأی اولی واجد شرایط در شهرستان لامرد هستند و در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک به ۷۰ درصد مردم شهرستان لامرد در انتخابات شرکت کردند.

از تصاویر اولیه به نظر می‌رسد حضور گسترده مردم لامرد در انتخابات چشمگیر است و پیر و جوان خرد و کلان در صحنه مهم و باشکوه انتخابات حضور دارند.

حضور پدر و مادر شهید محمود اللهیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر لامرد که امروز در دقایق اولیه اخذ رأی با حضور خود در حوزه رأی‌گیری رأی خود را به صندوق رأی انداختند در فضای مجازی لامرد بازتاب زیادی داشت.

کد خبر 6150211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha