۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشارکت حداکثری برای ساختن ایران قوی لازم است

مشارکت حداکثری برای ساختن ایران قوی لازم است

ساری- امام جمعه مشارکت حداکثری را برای ساختن ایرانی قوی در عرصه های جهانی و بین المللی مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار کرد: باید از گناه و نافرمانی دوری کنیم و نباید حق الله را ضایع کنیم و تقوا در دنیا انسان را حفظ می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا فانی و گذراست گفت: اگر به تقوا توجه کنیم هیچگاه گرفتار فریب دنیا نخواهیم شد.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش روی گفت: خانواده‌های ما باید از خانواده ائمه و اهل بیت الگو بگیرند و از بازنشستگان نیز تکریم کنیم.

امام جمعه ساری با اظهار این که وقوع سیلاب طی روزهای گذشته در مناطق مختلف استان مازندران گفت: انتظار داریم مسئولان استان به یاری سیل زدگان بشتابند و آلام آنان را تسکین دهند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین با اظهار اینکه با برندگی‌ها درصد رطوبت گندم در مزارع استان افزایش یافته است، گفت: انتظار داریم اداره کل قله در این زمینه از کشاورزان حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین به نیاز استان به فرآورده‌های خونی اشاره و اضافه کرد: اهدای خون امری پسندیده برای کمک به نیازمندان است.

وی با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر برای آنان دکان و بهانه است و حمله به هواپیمای مسافری ایران از جمله جنایت آمریکایی‌ها است و امروز با داشتن تجهیزات نوین و برجسته می‌توانیم دست متجاوزان را از کشور کوتاه و آنان را پشیمان کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر مشارکت همه در انتخابات گفت: فرمایش مقام معظم رهبری باید به کسی رأی داد که با شعارهای انقلاب اسلامی آشنا باشد و توان اجرای برنامه‌ها را داشته باشد.

کد خبر 6150528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha