۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲

امام جمعه گناوه:

مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات اصلی رهبر انقلاب است

مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات اصلی رهبر انقلاب است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری از مطالبات اصلی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات و حضور در شعب اخذ رأی شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز ملت ایران یکی از بزرگترین حماسه‌ها را با حضور باشکوه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خلق خواهند کرد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری از مطالبات اصلی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، افزود: به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب مشارکت و حضور حداکثری مردم در این انتخابات اولویت اصلی است و پس از آن نیز انتخاب اصلح از مهمترین موارد است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم ثمرات و برکاتی برای کشور به همراه خواهد داشت، ادامه داد: تأمین امنیت کشور، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و رفع تحریم‌ها از جمله آثار حضور حداکثری خواهد بود.

امام جمعه گناوه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ملاک‌ها و معیارهای فرد اصلح برای ریاست جمهوری را بیان فرمودند که باید مدنظر قرار دهیم.

مشارکت حداکثری در انتخابات  از مطالبات اصلی رهبر انقلاب است

وی تصریح کرد: اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام اسلامی، پرکار بودن، خستگی ناپذیری و تلاش‌های شبانه روزی برای رفع مشکلات کشور از جمله ویژگی‌هایی کاندیدای اصلح است که رهبری نیز بر آن تاکید فرمودند.

وی با بیان اینکه چشم امید به بیگانه نداشتن و تمام مشکلات و معضلات کشور را به خارج کشور گره نزدن از جمله معیارهای فرد اصلح در بیان رهبری است گفت: این به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه به معنای داشتن استقلال و شجاعت برای کشور داشته باشد.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری، کاندیداهای ریاست جمهوری با خدای خود عهد ببندند که اگر در این آزمون موفق شدند از افرادی که ذره‌ای با مبانی انقلاب زاویه دارند استفاده نکنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات  از مطالبات اصلی رهبر انقلاب است

امام جمعه گناوه یادآور شد: استفاده از طرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در کشور از جمله معیارهای انتخاب اصلح در بیان رهبری بود که منتخب مردم باید این ظرفیت‌های کشور را به منصه ظهور برساند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: ملت ایران اسلامی امروز بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

امام جمعه گناوه از دست اندر کاران برگزاری انتخابات به ویژه اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

کد خبر 6150567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha