۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

امام جمعه موقت اهرم:

مردم قدردان فرصت انتخابات باشند

مردم قدردان فرصت انتخابات باشند

بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت:مردم قدردان فرصت انتخابات باشند و حضوری گسترده و پرشور در این انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: تمام تفاوت مکتب اسلام با مکتب غرب در این است که در مکتب غرب بر اساس فرضیه داروین انسان موجودی است از زمین سر در می‌آورد و به زمین باز می‌گردد.

امام جمعه موقت اهرم تصریح کرد: مکتب غرب قائل به هیچ تفاوتی بین انسان با حیوانات نیست ولی در مکتب اسلام انسان کریم آفرینش است، انسان از آسمان آمده و به آسمان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: حضرت آدم با عمری بیش از ۹۳۰ سال و حوا با ۱۳۱ یک خطا کردند روضه رضوان بیش شدند ولی این انسانی که از نسل اوست این روضه رضوان را به کمتر از جویی می‌فروشد.

جمالی یاد آور شد: حضرت علی علیه السلام این دنیا را به ته مانده غذایی تشبیه می‌کند که بین دندان‌ها گذشتگان جامانده است؛ این پست‌ها و مقام‌ها، شهوت، غضب، قدرت و ثروت اینها چیزهایی است که گذشتگان استفاده کردند این ته مانده ای است که از گذشت جامانده و آیندگان نیز از اینها تغذیه می‌کنند.

امام جمعه اهرم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که یک مسئله مهم کشوری است خاطرنشان کرد: موضوع مهم و حساسی که در این ایام با آن مواجهه هستم انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد؛ رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی تراز ریاست جمهوری را با تواضع، ساده زیستی و اخلاص بالا برد.

جمالی افزود: عده‌ای دارند ارزش‌ها را جابجا می‌کنند و چند ماه بعد از حادثه غدیر یک عده‌ای حضرت امیرالمومنینی علی علیه السلام را کنار می‌گذارند و عده‌ای ارزش‌ها را جابجا می‌کنند و ارزش‌های واهی غربی به جای ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی جایگزین کنند.

وی یاد آور شد: انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور این حقی است که انقلاب اسلامی به مردم داده است این حق در زمان رژیم پهلوی مردم از آن محروم بودند.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: باید قدر این انتخاب را دانست و تلاش کرد کسانی بر مسند بنشینند که پایبند به اصول اسلام و انقلاب و ادامه دهند راه رئیس جمهور شهید باشد.

کد خبر 6150589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha