۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری خراسان رضوی:

۱۰ بازرس در هر شعبه اخذ رای خراسان رضوی ناظر انتخابات هستند

۱۰ بازرس در هر شعبه اخذ رای خراسان رضوی ناظر انتخابات هستند

مشهد- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی گفت: شرایط آرامی را در استان تجربه می‌کنیم و هر ۱۰ شعبه یک بازرس به صورت میدانی در حال رصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نجات ظهر جمعه در استودیو انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴۷۰ بازرس در استان خراسان ناظر بر انتخابات هستند، اظهار کرد: هر ۱۰ شعبه یک بازرس به صورت میدانی در حال رصد است. شرایط بسیار آرامی را در استان تجربه می‌کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه وظیفه و رسالت بازرسی کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرای مردم است، افزود: سلامت به معنای حقیقی، رسالت ویژه‌ای است که مجموعه بازرسی انتخابات برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ویژه‌ای به صورت غیر محسوس بر عملکرد بازرسان ما نظارت می‌کنند، اظهار کرد: ۲۵ نفر بازرس تعیین شده که از ساعات اولیه به صورت نامحسوس در حال بررسی هستند.

نجات با بیان اینکه گزارشات نشان از آرامش و پایداری شرایط دارد، افزود: مردم با شور و شعور و حضور بی‌نظیر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: اگر مردم گزارشی داشته باشند، می‌توانند با سامانه ۱۱۱ و شماره ۳۸۵۵۶۱۶۳ تماس بگیرند، این سامانه‌ها برای شنیدن اخبار، گزارشات و تخلفات آماده است.

وی خاطر نشان کرد: از صبح ۷۷ مورد تماس با شماره ۱۱۱ ثبت شده که بیشتر راهنمایی خواستند. اخبار را بعد از دریافت، رصد می‌کنیم و پاسخگویی به شکایات نیز در دستور کار ما قرار دارد.

نجات با بیان اینکه تا این لحظه تخلف انتخاباتی نداشتیم، افزود: تنها چند مورد کوچک بوده که با تذکر حل شده است.

کد خبر 6150605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha