۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

امام جمعه سروآباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات وفاداری به نظام را نشان می دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات وفاداری به نظام را نشان می دهد

سروآباد-امام جمعه سروآباد گفت: از آنجاکه دشمنان نظام با بهره گیری ازترفندهای مختلف درصدد دلسرد کردن مردم هستند،مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات وفاداری خود را به نظام نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزاران سروآباد، شهادت آیت الله رئیسی را برای ملت ایران ضایعه سنگینی دانست و اظهار کرد: مسلمانان در برابر قضا و قدر الهی چاره‌ای جز تسلیم به رضای احدیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز هشتم تیرماه روز انتخابات و تعیین رئیس جمهور است، اظهار کرد: اداره امور کشور نیازمند رئیس جمهور است و بدون رئیس جمهور هرج و مرج در کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان رأی مردم سرنوشت ساز و تعیین کننده است، تصریح کرد: در این راستا مردم نباید نسبت به اوضاع مملکت و استان خود بی تفاوت باشند و همه آحاد جامعه باید در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت کنند.

امام جمعه سروآباد توسعه کشور، اجرای عدالت، دستیابی به اهداف و چشم انداز نظام را مرهون مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و اظهارکرد: اگر از رئیس جمهور آینده و مجموعه دولت مطالباتی داریم باید در این انتخابات حضور داشته باشیم.

وی توسعه شهرستان سروآباد، توسعه جاده سروآباد_ کامیاران و انتقال شبکه آب به روستاهای اطراف را از مطالبات شهرستان سروآباد عنوان کرد.

امام جمعه سروآباد وجود پیشوای صالح برای امت اسلامی ضروری دانست و گفت: پیشوای جامعه اسلامی باید عادل و دادور باشد و در معاملات انصاف و عدالت را رعایت کند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه داوری و عدالت از دیدگاه دین مبین اسلام اظهار کرد: در سوره حجرات آیه ۹ خداوند متعال بر داوری از سوی مسلمانان تاکید داشته است.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآنی پیشوایان و امامان جامعه اسلامی باید دادگر و عادل باشند و بدترین پیشوایان کسانی هستند که که به زیردستان خود زور می‌گویند.

کد خبر 6150626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha