۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

رییس کل دادگستری البرز:

تاکنون جرایم انتخاباتی در استان البرز نداشتیم

تاکنون جرایم انتخاباتی در استان البرز نداشتیم

کرج- رییس کل دادگستری البرز گفت: تاکنون پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی گفت: رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده سلوک و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و بر اساس معیارهای تعیین شده رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با اشاره به شور و مشارکت شکل گرفته در بین مردم اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز نسبت به دوره قبل افزایش خواهد داشت.

وی گفت: با رصد دقیق و ورود به موقع مراجع قضائی، نظارتی و انتظامی قبل و پس از مهلت قانونی تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون پرونده‌ای در خصوص جرایم انتخاباتی در استان البرز تشکیل نشده است.

فاضلی هریکندی گفت: در چند مورد که شائبه یا امکان تخلف و جرم انتخاباتی وجود داشت با تذکر و توجیه صورت گرفته از وقوع جرایم انتخاباتی پیشگیری شد، ضمن اینکه پیش بینی لازم صورت گرفته است تا به تمام گزارش‌ها و شکایات احتمالی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شعب ویژه دادسراها و دادگاه‌های حوزه‌های قضائی دادگستری کل استان البرز رسیدگی شود.

وی گفت: ضمن مقابله با هر نوع اقدام غیرقانونی، تدابیر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس در استان البرز اندیشیده شده است.

کد خبر 6150641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      0 0
      تا ۱۲ شب تمدید میشه؟