۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

خطیب نماز جمعه بوشهر:

مردم با حضور گسترده در انتخابات در حال ثبت حماسه هستند

مردم با حضور گسترده در انتخابات در حال ثبت حماسه هستند

بوشهر- خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات در حال ثبت حماسه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر با لبیک به شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری حماسه دیگری ثبت کردند.

وی ماهیت نظام اسلامی ایران رئیس جمهوری مانند شهیدان رجایی و رئیسی دانست و گفت: شهید رئیسی در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد هر چند در دوره‌های قبلی ریاست جمهوری، شخصیت‌های مهمی خدمتگزاری کردند ولی با همه تلاششان در این حد و حجم و کیفیت و با این صداقت و پرکاری نبوده است یک نصاب جدیدی این رئیس جمهور شهید رقم زد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهید رئیسی در دولت سیزدهم خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای ایجاد کرد گفت: یکی از ویژگی‌های گزینه اصلح در انتخابات ریاست امروز معیارهای شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است که امیدوارم رئیس جمهور دولت چهاردهم ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

حجت‌الاسلام خدری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به روز مباهله پیامبر گرامی اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت: ۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله پیامبر گرامی اسلام (ص) با کفار است که تمایز بین و باطل تعیین و مشخص کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه این روز حقانیت اسلام و اهل بیت علیه‌السلام را بر همگان ثابت کرد گفت: در جهان امروز روز مباهله به گونه‌ای دیگر رقم خورده و انقلاب اسلامی مقابل دنیای کفر ایستاده است و به فضل الهی ملت ایران با اقتدار و معنویت، دشمن را از میدان خارج می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت ۱۲ تیر ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان تصریح کرد: نهاد خانواده مقدس‌ترین نهاد از دیدگاه اسلام اسلام است و نزد خداوند متعال ازدواج محبوب‌ترین شکل خانواده است.

حجت‌الاسلام خدری احترام زن و شوهر در خانواده را یکی از سفارشات مهم دین مبین اسلام دانست و تأکید کرد: باید بین زن و شهر مودت شکل بگیرد که از محبت بالاتر است.

وی با اشاره به ۱۳ تیرماه سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران و روز حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: جنایت آمریکا در جهان بی‌شمار و این درحالی است که آمریکا با حمایت از ظالمان و جنایتکاران مردم جهان را برده خود می‌داند.

حجت‌الاسلام خدری با برشمردن برخی از جنایات آمریکا از جمله بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و قتل و عام مردم بیگناه ژاپن و جنگ ویتنام در کشتار مردم بی‌دفاع را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نسل‌کشی مردم بومی آمریکا تا بکارگیری سلاح شیمیایی، قتل عام میلیون‌ها نفر در اشغال افغانستان و عراق از جمله رسوایی حقوق بشری آمریکایی در جهان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی فلسطینی‌ها و مردم غزه را از دیگر جنایات آمریکا برشمرد و بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هم جنایت مختلفی رقم زده که در تاریخ ثبت است.

کد خبر 6150679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha