۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

امام جمعه گناوه:

ملت ایران و نظام اسلامی برنده انتخابات ریاست جمهوری هستند

ملت ایران و نظام اسلامی برنده انتخابات ریاست جمهوری هستند

گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور خواهد شد ۲ برنده بزرگ دارد، افزود: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ۲ برنده انتخابات خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در روز جاری گفت: ملت غیور ایران امروز بار دیگر با حضور و مشارکت خود در انتخابات، حماسه‌ای بزرگ و بی نظیر و برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی رقم خواهد زد.

امام جمعه گناوه افزود: ادامه راه شهدای خدمت با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز رقم خواهد خورد و به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری هر کس که علاقمند به ایران قوی است باید در این انتخابات شرکت کند.

وی گفت: دشمن از حضور حداکثری مردم ناراحت است و در تمام ایام تا برگزاری انتخابات رسانه‌های بیگانه درصدد توطئه‌های مختلف برای کاهش مشارکت مردم بودند، اگر انتخابات در کشور نقشی نداشت چرا دشمن تا این اندازه بر طبل عدم حضور مردم در این انتخابات می کوبد؟

رکنی حسینی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است.

وی یادآور شد: مردم در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند و امروز مردم نیز با گذشت چل روز از آن حماسه آفرینی و در ادامه راه این شهدا و خادمان خود در انتخابات حضور می‌یابند و با انتخاب خادمی دیگر راه شهدای ادامه را ادامه دهد.

ملت ایران و نظام اسلامی برنده انتخابات ریاست جمهوری هستند

امام جمعه گناوه با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مورد تاکید رهبری و در اولویت اهمیت است، گفت: هر چه حضور و مشارکت مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد اقتدار نظام اسلامی، امنیت، صلابت، استقلال و عزت کشور بیشتر خواهد بود.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح پس از مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است، گفت: اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی و نظام، دوری جستن از افراد زاویه دار با مبانی انقلاب و پرهیز از بکارگیری آنها در کابینه، آویزان قدرت‌های خارجی نبودن و چشم امید نداشتن به خارج از کشور، دارای روحیه تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم از جمله معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه رهبری است.

وی گفت: توجه به داخل کشور به معنای قطع ارتباط با خارج کشور نیست بلکه به معنای صیانت و حفاظت از عزت و استقلال کشور در عین ارتباط با کشورهای دیگر است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور از دیگر معیارهای فرد اصلح در بیان رهبری است، خاطرنشان کرد: کشور ایران، کشوری غنی و دارای ذخایر بالفعل و بالقوه است که اگر یک رئیس جمهور توانمند با کابینه قوی بتواند از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کند بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور خواهد شد ۲ برنده بزرگ دارد، افزود: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ۲ برنده این انتخابات خواهند بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: امروز نظام اسلامی مایه امیدواری برای مظلومان و کشورهای مسلمان جهان است.

وی با اشاره به دیدار رهبری با رئیس و کارکنان قوه قضائیه بیان کرد: رهبری در این دیدار نکات بسیار مهم، کارشناسی و راهگشایی بیان فرمودند که باید مورد نظر قرار گیرد.

امام جمعه گناوه یادآور شد: تسریع رسیدگی به پرونده‌های بازداشتی، کاهش نقض آرا دادگاه‌های بدوی و کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده‌ها از نکات مهم فرمایشات رهبری بود.

وی اضافه کرد: مردم انتظار و توقع دارند که حضور قضات و نیروهای قوه قضائیه در بین بیشتر و پررنگ‌تر خود را دارند و هر چه حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود، باعث دلگرمی آنها می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ۱۲ تیرماه، روز خانواده با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای سست کردن بنیان خانواده‌ها است و در این زمینه سرمایه گذاری زیادی می‌کند، گفت: باید هر چه بیشتر خانواده‌ها را تکریم و اخلاق حسنه ساری و جاری کنیم.

امام جمعه گناوه از همه دست اندر کاران دهه امامت و ولایت و عید غدیر و برگزاری برنامه‌های بسیار خوب و مناسب این ایام تقدیر کرد.

کد خبر 6150747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha