۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

امام جمعه اراک:

اشتغال‌زایی و تامین مسکن مطالبه مردم از رییس جمهور آینده است

اشتغال‌زایی و تامین مسکن مطالبه مردم از رییس جمهور آینده است

اراک_ امام جمعه اراک گفت: اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی مهم ترین مطالبه مردم از رییس جمهور آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استقلال سیاسی کشور باید رویکرد رئیس جمهور آینده باشد، افزود: توجه به ظرفیت‌های داخلی، خدمت به محرومان، مردمی بودن و تلاش شبانه روزی شهید آیت الله رئیسی از شاخص‌های ایشان بود انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده به این مهم توجه داشته باشد.

امام جمعه اراک، اشتغال، تولید، مسکن و صادرات غیرنفتی را از مهم‌ترین مسائل کشور و مطالبه مردم از رئیس جمهور آینده عنوان کرد.

حجت الاسلام دری نجف آبادی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات امروز بار دیگر نشان دادند نسبت به آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور حساس بوده و تحت هر شرایطی از دستاوردهای این نظام حمایت و حفاظت می‌کنند.

وی، با تاکید بر تأمین عدالت و امنیت در کشور گفت: انتظار می‌رود دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی و امنیتی با انسجام و وحدت در راستای امنیت کشور تلاش کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر احیای واحدهای صنعتی استان مرکزی در دولت سیزدهم افزود: به طور حتم اگر مخلصانه پای کار باشیم می‌توانیم اقدامات بزرگی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به هفتم تیرماه و سالروز شهادت دکتر بهشتی گفت: ویژگی‌های ارزشمند این شهید والامقام می‌تواند الگوی مدیران نظام جمهوری اسلامی باشد.

کد خبر 6150786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha