۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

امام جمعه شهرکرد:

نسبت به رویداد بزرگ سیاسی بی‌تفاوت نباشیم

نسبت به رویداد بزرگ سیاسی بی‌تفاوت نباشیم

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: امروز روز مهمی برای کشور ایران است و مردم نباید نسبت به این رویداد بزرگ سیاسی بی‌تفاوت باشند.

پرچم حق با انتخابات تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امروز روز مهمی برای کشور است و می‌توان گفت یک تقوای سیاسی است که از ابعاد مختلف قابل توجه می‌باشد.

وی با اذعان بر اینکه انتخابات یک عبادت مهم سیاسی به شمار می‌رود تصریح کرد: امروز هرکدام از شما که در عبادت اجتماعی حضور بهم رساندید بروید و ده‌ها نفر را که هنوز پای صندوق‌ها نرفتند تشویق کنید که به پای صندوق رأی بیایند.

نکونام با تاکید بر اینکه در رویداد بزرگ سیاسی نباید بی تفاوت باشیم گفت: این یک تکلیف الهی است که خداوند ما را موظف کرده به آن عمل و آن را تقویت کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه پرچم حق با انتخابات تقویت می‌شود گفت: البته باید به فرد اصلح و انسان کارآمد و کسی که راه شهید رئسی را ادامه بدهد رأی داد.

نکونام خاطر نشان کرد: یکی از نعمت‌های پرودگار این بود که شهید رئیسی را پیش پای مردم قرار داد که قبل از آن از این نعمت محروم و بی بهره بودیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه خدمت و جهادی در دولت‌های قبل ضعیف و بسیاری از مشکلات جامعه در اثر همین مسائل بود گفت: نبودن روحیه جهادی، کار مبنایی نکردن و پشت میز نشستن و اقایی کردن بر جامعه و فخر فروشی‌ها و جدا کردن خودشان از مردم از موارد عقب ماندگی ما در کشور بود.

نکونام ادامه داد: راهی که روح و متن انقلاب است اما ان ها به آن عمل نمی‌کردند اما شهید رئیسی به آن عمل می‌کرد و این با رأی ما حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به کسی رأی دهند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد گفت: ما امیدمان به عنایت پرودگار است و امیدواریم نتیجه خوبی از انتخابات داشته باشیم.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: هفتم تیرماه شهادت شهید بهشتی و یارنش و شهید رحمان استکی می‌باشد که جا دارد یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت.

وی به روز دیپلماسی فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی راه خوبی را پیش رو قرار داد و بهترین تعامل را با همسایه‌ها و جهان باز و بسیاری از موانع راه را نیز برطرف کرد که امیدواریم با آمدن رئیس جمهور آینده این راه ادامه پیدا کند.

کد خبر 6150789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha