۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵

امام جمعه کاشان:

شهیدرئیسی در جریان عملیات وعده صادق شجاع‌ترین رفتار را داشت

شهیدرئیسی در جریان عملیات وعده صادق شجاع‌ترین رفتار را داشت

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: شهید آیت الله رئیسی در جریان عملیات وعده صادق شجاع‌ترین رفتار را نشان داد.

گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این انتخابات بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همکاران شهیدش در حال برگزاری است که الحمدالله مردم به خوبی از این انتخابات استقبال کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شرکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه ما مردم است، ابراز داشت: از افرادی که هنوز در انتخابات شرکت نکرده اند دعوت می‌کنم که در فرصت باقیمانده پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

امام جمعه کاشان با اشاره به شهادت شهدای خدمت تصریح کرد: شهید رئیسی و همکاران بزرگوارشان بدون منت به مردم خدمت کردند و خداوند متعال جواب این خدمت را با شهادت به آنها داد.

وی با اشاره به سخن برخی از مسؤولین نظام درباره شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی کسی بود که به واسطه خدمت در آستان مقدس امام رضا (ع) حتی یک ریال هم دریافت نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به انجام عملیات صادق افزود: شهید آیت الله رئیسی در جریان عملیات وعده صادق شجاع‌ترین رفتار را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان با تلاش‌های خود به این عملیات مشروعیت بخشی داده بودند، خاطرنشان کرد: این اقدامات به حدی بود که متحدان رژیم صهیونیستی اعتراف داشتند که پاسخ حق ایران است ولی از ایران خواهش کردند که در پاسخ تخفیف دهند.

امام جمعه کاشان با اشاره به ظلم و دسیسه دولت آمریکا در حق ملت و دولت ایران افزود: این کشور از سال ۱۹۵۰ تاکنون به طور مستقیم و غیرمستقیم به بیش از ۹۰ کشور حمله کرده است و از رژیم صهیونیستی که باعث شهادت جمع زیادی از کودکان و زنان فلسطینی است به صورت کامل حمایت می‌کند.

وی با اشاره به سابقه تاریک دولت آمریکا در اذهان مردم ایران گفت: کودتای ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری و غیره تنها گوشه‌ای از جنایت‌های این رژیم بر علیه مردم ایران است.

کد خبر 6150842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha