۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵

مهدی اقراریان:

پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند

پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به این که پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند یادآور شد، امیدوارم در فضای پسابیانیه گام دوم شاهد شکل گیری یک ایران قوی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای شهر تهران با حضور در حسینیه جماران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و یادآور شد مردمی که در ادوار گذشته در انتخابات شرکت نکرده بودند امروز پای صندوق های رای حاضر شدند.

اقراریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: خدا را شاکریم از این که ملت عزیز ایران بازهم با در نظر گرفتن شرایطی که کشور در آن قرار گرفته اتفاقی را رقم زدند که باعث سربلندی ایران عزیز خواهد شد. شاهد هستیم با تدابیری که در نظر گرفته شده از گرایش‌های مختلف سیاسی امروز در صحنه انتخابات حضور دارند و کسانی که در ادوار گذشته و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نکرده بودند در این دوره از انتخابات شرکت کردند که اتفاق بسیار خوبی است. پیروز اصلی انتخابات مانند همه انتخابات گذشته مردم ایران هستند و امیدواریم در دهه پنجم انقلاب و در فضای پسابیانیه گام دوم شاهد شکل گیری یک ایران قوی باشیم.

کد خبر 6150963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha