۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

مهر گزارش می دهد؛

حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات

حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات

تهران- شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح جمعه در شش هزار و ۶۹۶ شعبه اخذ رأی در سطح استان تهران آغاز شد.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، که به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی در سومین سال ریاست جمهوری در سانحه بالگرد در حین خدمت در حال انجام است، برای رأی به کاندیداهای تأیید شده این دوره؛ محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، مصطفی پور محمدی و مسعود پزشکیان در حال برگزاری است.

برآوردهای خبرنگار مهر نشان می‌دهد، بیش از ۱۳۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای، از جمله خبرنگاران رسانه‌های مهر، ایسنا، ایرنا، فارس، تسنیم، صداوسیما، برنا، شبستان و رسانه‌های محلی و فعالان فضای مجازی این برنامه را پوشش می‌دهند.

حضرت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، با سابقه ترین امام جمعه تاریخ انقلاب اسلامی و از شاگردان حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در محل یکی از صندوق‌های سیار ورامین رأی خود را به صندوق انداخت.

این شاگرد امام خمینی (ره) بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی یادآورشد: قطعاً حضور باشکوه مردم در انتخابات، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

در ادامه این گزارش اخبار مربوط به حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی استان تهران پای صندوق رأی را مرور می‌کنید.

استاندار تهران با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در استانداری تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

علیرضا فخاری سپس در جمع خبرنگاران به مردم استان تهران توصیه کرد در زمان باقی‌مانده با مراجعه به شعب اخذ رأی در تعیین سرنوشت خویش و انتخاب رئیس جمهور مشارکت کنند.

وی از مشارکت ۱۵۰ هزار نفر در حوزه‌های نظارتی، اجرایی، امنیتی، خدماتی و زیرساختی انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران خبر داد و ضمن اعلام آمادگی کامل در تمام شعب اخذ رأی سطح استان تهران افزود: وظیفه مهم همه عوامل تحقق چهار راهبرد اصلی انتخابات مبنی بر «سلامت»، «امنیت»، «مشارکت» و «رقابت» است که مهم‌ترین این راهبردها «مشارکت» مردم است.

حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات

سردار قربان ولی زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با حضور در مسجد ارشاد ری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران از مردم خواست رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در شعبه جعفرآباد اخوان زادگاه شهید ۱۵ خرداد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر رأی ملت ایران در انتخابات، خاری در چشم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است و باید همه ما بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی خود، مرددین را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران رأی خود را در شهرستان ری به صندوق انداخت.

وی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی به خبرنگار مهر گفت: انتخابات، نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه سیاسی کشور است، هرچقدر انتخابات پُرشورتر شود، دشمنان مأیوس تر می‌شوند.

سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز با حضور در شعبه امام سجاد (ع) ورامین رأی خود را به صندوق انداخت.

وی سپس با حضور در ستاد انتخابات ورامین با مجید درویشی فرماندار ویژه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

این فرمانده انتظامی سپس در جمع خبرنگاران گفت: عوامل فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از ابتدای شروع فرایند اخذ رأی در کنار سایر عوامل برگزاری انتخابات در شعب حضور دارند، تا مردم با آرامش آرا خود را به صندوق بریزند.

وی با بیان اینکه نظم، امنیت و آرامش در کلیه ۸۵۰ شعبه اخذ رأی شرق استان تهران برقرار است، گفت: تاکنون مشکلی در فرایند اخذ رأی مشاهده و یا گزارش نشده است.

حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران به همراه اعضای ستاد فرماندهی غرب استان تهران با حضور در شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهریار، رأی خود را به صندوق اخذ آرا انداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر اقبال مردم به انتخابات ریاست جمهوری را زیاد توصیف کرد و افزود: انتخابات پرشور به میزان زیادی کشور را بیمه کرده و دشمن را مأیوس وتوطئه‌های سیاسی را خنثی خواهد کرد.

حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی استان تهران در انتخابات

کد خبر 6150982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha