۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۷

استاندار گیلان:

مشارکت گیلانی ها در انتخابات رو به افزایش است

مشارکت گیلانی ها در انتخابات رو به افزایش است

رشت- استاندار گیلان گفت: روند مشارکت مردم استان گیلان در انتخابات با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: از همه عوامل و دست اندرکاران ستاد انتخابات گیلان تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرایند انتخابات تا ۲ ساعت دیگر تمدید شد، گفت: مشارکت مردم گیلان در انتخابات به ویژه رأی اولی‌ها چشم گیر بوده است.

عباسی با اشاره به مشارکت ویژه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات به نسبت دوره قبل انتخابات نمایندگی مجلس بیشتر بوده است.

وی از تعرفه بیش از ۴۰۰ هزار برگه اخذ رأی در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات در گیلان تاکنون بیش از ۲۰ درصد بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به کشاورزی بودن این استان بیان کرد: به علت قرارگیری در فصل کار و کشاورزی بیشتر افراد تاکنون فرصت حضور در پای صندوق‌های رأی را نداشتند که با تمدید ۲ ساعته اخذ رأی مشارکت روند افزایشی گرفته است.

عباسی با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران اضافه کرد: مردم اخبار و اطلاعات انتخابات ریاست جمهوری را از طریق رسانه‌های رسمی رصد کنند.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۲۰ درصدی مردم در انتخابات افزود: از این میزان مشارکت ۴۳ درصد سهم بانوان و ۵۷ درصد سهم آقایان بوده است.

کد خبر 6151198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha