۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵

رییس هیات نظارت استان زنجان:

۳۵۰۰ نفر در شبکه نظارت زنجان برای برگزاری انتخابات مشارکت دارند

۳۵۰۰ نفر در شبکه نظارت زنجان برای برگزاری انتخابات مشارکت دارند

زنجان- رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت استان برای برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد محمدی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه نظارت استان برای برگزاری انتخابات مشارکت دارند، گفت: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند.

محمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: حضور مردم در صحنه موجب دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در قانون انتخابات ریاست جمهوری تنها دو مدرک شناسنامه و کارت ملی ذکر شده است.

محمدی افزود: آمار و ارقامی که درباره صندوق‌های خارج از کشور بیان می‌شود فاقد اعتبار است؛ چراکه تاکنون فرآیند اخذ رأی به پایان نرسیده است و همچنان در حال رأی‌گیری هستیم.

وی در رابطه با تخلفات هیأت‌های اجرایی و نظارت هم گفت: قبل از اینکه به انتخابات برسیم یک سری تخلفات بود که البته منجر به جرم نشد و عمده آن مربوط به رعایت عدم بی طرفی بود.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰۰ نفر در قالب هیأت نظارت در استان فعالیت دارند، افزود: باتوجه به فرصت محدود برای آمادگی لازم برای انتخابات ریاست جمهوری خوشبختانه در موعد مقرر فرآیندهای انتخاباتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه قبل از روز انتخابات برخی تخلفاتی را شاهد بودیم ولی منجر به جرم نشد، گفت: عمده دلیل این تخلفات رعایت بی طرفی بود که منجر به عزل یکی از هیئت‌های اجرایی و همچنین دو الی سه نفر از ناظرین شد ولی آمار دقیقی را در این خصوص نداریم.

کد خبر 6151214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha