۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷

استاندار تهران:

آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های فراجا است

آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های فراجا است

تهران- استاندار تهران با تاکید بر فعالیت در حوزه برآوردهای اطلاعاتی و امنیتی گفت: آرامش فضای انتخاباتی استان تهران مرهون تلاش‌های عوامل امنیتی و فراجا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر جمعه در بازدید سرزده از ستاد فرماندهی فراجای تهران که با حضور سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ انجام شد، اظهار کرد: به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید، شاهد برگزاری انتخابات زودرس با زمان محدود هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: وظیفه ابتدایی و مهم همه دستگاه‌هایی که مسؤول حفظ آرامش و امنیت کشور خاصه تهران هستند، برآورد موقعیت‌ها می‌باشد، برآوردهایی که باید برای مقابله با طرح ریزی های دشمنان و بدخواهان انجام و راهکارهای محتمل اثر گذار برای آنها در نظر گرفته شود.

فخاری با اشاره به برنامه‌های سو معاندین، گروه‌های منافق و بدخواهان نظام که قصد ایجاد ناامنی و ناپایداری کشور را دارند، افزود: همه این موارد و مباحث انتظامی جز برآوردها محسوب می‌شوند و برای انجام این فریضه عظیم و حفظ امنیت، عمده مأموریت‌ها به فراجا محول شده و غالباً نیروها یا در کنترل عملیاتی و یا در مأموریت پشتیبانی می‌باشند.

وی افزود: با توجه به وظایف سنگین محول شده، استمرار و شرایط سخت تمام نشدنی فراجا، ایجاد روحیه در کارکنان این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که شب و روز برای ناجا وجود ندارد و به همین واسطه از زحمات و تلاش‌های ناجای ارزشمند کمال تشکر را داریم.

استاندار تهران با اشاره به مأموریت‌ها و شرایط ناجا در دو وضعیت عیان و پنهان گفت: هم اکنون در شرایط وضعیت‌های عیان هستیم و کنترل‌ها و ایجاد امنیت‌ها دارای پروتکل‌ها هستند اما مشکل عمده در حوزه غیر عیان و پنهان است که اگر سطوح برآورد ضعیف باشد و نتوانیم در موقعیت‌های مناسب تصمیم درست بگیریم کار با مشکل روبرو خواهد شد.

فخاری گفت: به هر میزانی که در حوزه برآوردهای اطلاعاتی کار کنیم و تحلیل و طرح ریزی های درست داشته باشیم به همان میزان می‌توانیم جلوتر از معاندین حرکت کنیم و همانطور که همه می‌دانند آرامش موجود در کشور و فضای انتخابات را مرهون عوامل پشت پرده امنیتی خصوصاً فراجا هستیم که انشاالله این شرایط انتظامی پایدار باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ، گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروهای انتظامی در جهت تأمین امنیت و آرامش در حوزه‌ها و شعب اخذ رأی استان تهران ارائه کرد.

کد خبر 6151219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha