۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۷

گفت‌وگوی مهر؛

۸ رسانه خارجی انتخابات ایران در خراسان رضوی را رصد می‌کنند

۸ رسانه خارجی انتخابات ایران در خراسان رضوی را رصد می‌کنند

مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن فقط برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

محمد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دریای عظمت و قدرت ایران اسلامی قطره‌قطره دور هم جمع می‌شوند و این عظمت باشکوه را خلق می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی افزود: هر برگه رأی ضامن اقتدار نظام است. رئیس جمهور باید عظمت، سربلندی و سرفرازی را در میان ملل جهان رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید اهمیت میراث فرهنگی ما را درک کند، تصریح کرد: امید است در حوزه فرهنگ و هنر، رئیس‌جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود، فردی باشد که با فرهنگ این کشور و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد.

حسین زاده افزود: فرهنگ و هنر پیشران است و بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی را با قدرت فرهنگ و هنر می‌توان حل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برخی از رسانه‌ها، حال و هوا و شور خیابانی انتخابات را پوشش دادند و امروز حال و هوای صندوق‌های رأی را پوشش دادند.

وی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم ایران دوست دار ایران و معتقد به مبانی اسلام هستند و با حضور خود در انتخابات عزت و سربلندی کشور را به ارمغان می‌آورند.

رحیمی ادامه داد: هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

کد خبر 6151230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha