۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳

مهر گزارش می دهد؛

مشارکت هگمتانه به وسعت تاریخ/ حماسه‌ای به وسعت ایران

مشارکت هگمتانه به وسعت تاریخ/ حماسه‌ای به وسعت ایران

همدان- از صبح جمعه ۸ تیر تا به اکنون همدانی‌ها خالق حماسه‌ای به وسعت تاریخ هگمتانه هستند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها*محمدرضا بهرامی‌صفت: بالاخره روز موعود و وعده همدانی‌ها با رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای به وسعت تاریخ پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هگمتانه فرارسید، امروز جمعه ۸ تیر ماه از ساعت ۸ صبح به یاد هشتمین رئیس جمهور شهید ایران و با نیت به هشتمین امام شیعیان و ولی‌نعمت ایران زمین تمام همدانی‌ها پای صندوق رأی آمدند.

این انتخابات رنگ و بوی دیگری دارد ترنم و عطر شهیدان از حاج قاسم سرباز ولایت تا شهید رئیسی که در خدمت به مردم تا شهادت رفت، همه آمده بودند از پیر مرد و پیر زن که با عصا و به سختی راه می‌رفتند تا عروس و دامادی که آمده بودند جشن خود را با جشن انقلاب یکی کنند.

حضور پر رنگ رأی اولی‌ها هم نشان می‌داد که با گذشت چندین نسل از انقلاب هنوز هم راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل ادامه دارد.

زنان و دختران سرزمینم نیز حضور پر رنگی داشتند که نشان می‌دهد هیچ فاصله‌ای بین نظام و آنها علی‌رغم هجمه‌های سنگین دشمن وجود ندارد.

از هر قشر و هر لباسی در این انتخابات حضور پیدا کرده‌اند، جامعه ورزش استان همدان که ورزشکاران کاراته و رزمی با لباس‌های مخصوص خود پای صندوق حاضر شدند تا صندوق‌هایی که به بیمارستان‌ها برده شد تا جامعه پزشکی و پرستاری در حال خدمت و با لباس سفید روزهای سفید و روشنی برای ایران بزرگ اسلامی رقم بزنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغازین ساعات رأی‌گیری در پای صندوق رأی فرمودند: "جمهوری اسلامی همان‌گونه که از نام آن مشخص است، حضور مردم در ذات آن لحاظ شده است، بنابراین عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است."، مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین در لبیک به صحبت‌های رهبر انقلاب آمدند تا به تمام جهان و به ویژه دشمنان انقلاب اسلامی که روزها و هفته‌ها تمام تلاش خود را کردند تا با جنگ رسانه‌ای مشارکت را پایین بیاورند، ثابت کنند تا همچنان تا پای جان پای ولایت و رهبری ایستاده‌اند.

مشارکت هگمتانه به وسعت تاریخ/ حماسه‌ای به وسعت ایران

از صبح امروز تا به اکنون به چندین محل انتخابات سرک کشیدیم و پای گفتگوی چند نفر از مردم ولایی همدان نشستیم.

دل شهید جمهور با مشارکت بالا شاد می‌شود

پیرمردی که با عصا به همراه همسر خود در پای صندوق رأی حضور پیدا کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با این شرایط سخت جسمانی به همراه همسر خود در پای صندوق رأی آمده‌ام تا به دنیا ثابت کنم مردم ایران یک قدم از ولایت کوتاه نیامده‌اند.

حاج غلامعلی اثباتی افزود: از روز شهادت شهید جمهور یک کلمه که از تلویزون پخش شد در فکرم هر روز گذر می‌کند آن فردی که در محل سقوط هلیکوپتر شهید رئیسی با لحن زیبا و بغض آلود فریاد می‌زد " حاج آقا حاج آقا هارداسان" امروز آمده‌ام بگویم حاج آقا رئیسی همینجا پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه نسل جدید در انقلابی بودن هیچ چیزی کمتر از ما ندارند و جلوتر هم هستند، گفت: وقتی این دختران و پسران جوان را در پای صندوق‌های رأی می‌بینم از صمیم قلب خوشحال می‌شوم که راه را درست رفته‌ایم و این راه تا حضور امام زمان (عج) ادامه دارد.

مشارکت هگمتانه به وسعت تاریخ/ حماسه‌ای به وسعت ایران

این پیرمرد همدانی عنوان کرد: حتی این‌ها از من پیرمرد هم جلوتر هستند این‌ها در شرایطی این راه را انتخاب کرده‌اند که از صبح تا شب در شبکه‌های ماهواره و شبکه‌های مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان تبلیغ می‌کنند در این فضای سنگین پای انقلاب و رهبری ماندن سخت‌تر است.

روز انتخابات روز شادی و سرور برای ملت ایران است

نو عروس و داماد همدانی که در پای صندوق‌های رأی بودند نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همانطور که امروز صبح رهبری در پای صندوق رأی گفتند روز انتخابات برای ایرانیان روز نشاط و شادی است و امروز ما آمدیم شادی خود را با شادی تمام ایران و رهبری تقسیم کنیم.

علیرضا نویدزاده داماد همدانی افزود: قطعاً حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی دل رهبری را شاد می‌کند و دشمنان نیز از این حضور خشمگین خواهند شد پس ما خوشحالیم که دل رهبرمان را شاد کردیم و دشمنان را خشمگین.

وی با بیان اینکه باید در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم، بیان کرد: هیچ‌کس نه باید با صندوق‌های رأی قهر کند چون بدین ترتیب یک حق بزرگ را از خود گرفته است.

مشارکت هگمتانه به وسعت تاریخ/ حماسه‌ای به وسعت ایران

نویدزاده خاطرنشان کرد: برای فردای بهتر ایران باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

هر رأی ما دشمنان را خشمگین‌تر می‌کند

الناز جانبی یکی از دختران ۱۸ ساله و رأی اولی همدانی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید همت می‌گوید: "ببینید دشمن کدام جبهه را می‌کوبد، همان جبهه خودی است" هفته‌ها شبکه‌های معاند اینترنشنال و بی‌بی‌سی و… در کنار هزاران شبکه مجازی و معاندین مردم را تشویق می‌کنند رأی ندهند قطعاً پس جبهه خودی همین صندوق‌های رأی است. وی افزود: پس وقتی دشمن این جبهه را می‌کوبد ما باید با حضور پرشور خود از آن مراقبت کنیم و قطعاً هر رأی ما آنها را خشمگین خواهد کرد.

این نوجوان رأی اولی با بیان اینکه ما به حرف‌های رهبر خود گوش می‌دهیم، بیان کرد: رهبری گفتند همه باید در انتخابات شرکت کنند تا آبروی نظام حفظ شود و دشمنان بدانند که مردم پای کار انقلاب و نظام هستند.

وی عنوان کرد: نه باید به سرنوشت خود و فردای ایران بی تفاوت باشیم به طور حضور و هر رأی ما تأثیرگذار است.

گفتنی است؛ از صبح امروز در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تمام ستادهای رأی‌گیری تا به الان مملو از جمعیت بوده و بدون شک شاهد مشارکت بسیار بالایی نسبت به دوره‌های پیشین خواهیم بود.

کد خبر 6151250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha