۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۵

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی:

۲۰ هزار نیرو حفاظت از انتخابات خراسان رضوی را بر عهده دارند

۲۰ هزار نیرو حفاظت از انتخابات خراسان رضوی را بر عهده دارند

مشهد- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در انتخابات خراسان رضوی نداشتیم، گفت: ۲۰ هزار نیرو حفاظت از انتخابات استان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهدی شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت امنیت انتخابات با حضور در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: تا پایان انتخابات امنیت به طور کامل برقرار شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در انتخابات نداشتیم و تدابیر ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر نیرو برای حفاظت از انتخابات استان در نظر گرفتیم، افزود: نیروهای دیگر هم برای مراقبت از زیر ساخت‌ها مانند فیبرنوری و کابل برق حضور دارند و تقسیم کار بین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی انجام شده است تا امنیت کامل برقرار باشد.

زهدی در پاسخ به پرسشی در خصوص برقراری امنیت جشن پیروزی نامزد برگزیده گفت: اعلام نتایج فردا صبح انجام می‌شود و دستگاه‌های امنیتی وظایف خود را می‌دانند و فکر نمی‌کنیم که مشکل امنیتی برای برگزاری جشن داشته باشیم و آمادگی کامل را برای مراسم پس از آن داریم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی همچنین افزود: اعلام نتایج انتخابات تنها توسط وزارت کشور انجام می‌شود و صورت جلسه هر شعبه به صورت مستقیم توسط دستگاه‌های احراز هویت برای وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: برای رفتن انتخابات به دور دوم آمادگی کامل را داریم و اگر انتخابات به آن مرحله برسد ما آمادگی کامل برقراری امنیت را داریم.

زهدی با اشاره به اینکه مشارکت خوبی در انتخابات صورت گرفته‌است، افزود: در حرم ۲۸ شعبه اخذ رأی داریم که با توجه به ازدحام جمعیت ۱۰ صندوق دیگر هم به صورت سیار اضافه کردیم.

کد خبر 6151320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha