۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱

جانباز دوران دفاع مقدس اردبیل:

مردم حق مشارکت خود را نادیده نمی‌گیرند

مردم حق مشارکت خود را نادیده نمی‌گیرند

اردبیل- جانباز ۸۰ درصد دوران دفاع مقدس اردبیل گفت: مردم حق مشارکت خود را در عرصه انتخابات نادیده نمی‌گیرند و با تمام قدرت از این حق خود دفاع می‌کنند.

ناصر دستاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنده نیز همچون سایر هموطنان با برانکارد و ویلچر در صحنه انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق آرا می‌ریزم تا ثابت کنم بعد از گذشت ۴۶ سال این ملت بالنده و پاینده در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر و مهیا هستند.

وی تصریح کرد: تک تک این آرا تیری به قلب دشمن و آرامشی به قلب دوستداران است تا همه بدانند که این نظام در سایه رکن جمهوریت و اسلامیت به حیات خود ادامه می‌دهد.

جانباز ۸۰ درصد دوران دفاع مقدس گفت: ما امروز به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتیم و در جشن بالندگی و عزت‌آفرینی سیاسی حاضر شدیم تا بار دیگر نشاط و سرزندگی جامعه را در تداوم این نظام ارزشی به دنیا ثابت کنیم.

دستاری افزود: هر چند ماه‌ها است که دشمنان تبلیغ می‌کنند تا حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهند اما با توجه به حضور تمام سلایق در انتخابات ریاست جمهوری، شایسته است تا ملت ما با مشارکت بالا بار دیگر این فتنه‌گری‌ها و توطئه‌ها را خنثی کرده و به ارکان نظام رأی مثبت دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه در حقیقت رأی به تداوم نظام و راه عزتمند شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا ملت ایران آزاده و عزتمندانه به حیات خود ادامه داده و لحظه‌ای تسلیم دشمنان و بدخواهان نشوند.

دستاری از اهالی استان اردبیل خواست تا در این فرصت بی‌نظیر و تاریخی حق مشارکت خود را جدی گرفته و در این عرصه حاضر شوند تا بار دیگر صحنه‌های تاریخی در عظمت و شکوه این کشور به ثبت برسد.

جانباز ۸۰ درصد دوران دفاع مقدس اضافه کرد: ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا همپای این ملت در این صحنه‌ها حاضر هستند تا بار دیگر نشان دهند که ذره‌ای از اعتقاد، باور و یقین خود به آرمان‌های نظام عقب‌نشینی نکرده بلکه در صحنه دفاع از نظام حاضر و مهیا هستند.

کد خبر 6151331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha