۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴

رییس پلیس راهور کردستان خبر داد؛

حضور پلیس راهور کردستان درتامین امنیت ترافیکی شعبه‌های اخذ رأی

حضور پلیس راهور کردستان درتامین امنیت ترافیکی شعبه‌های اخذ رأی

سنندج_رییس پلیس راهور استان کردستان از حضور پررنگ پلیس راهور استان در تامین امنیت ترافیکی شعبه‌های اخذ رای خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا همتی زاده شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پلیس راهور کردستان در خصوص روانسازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رأی تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان از استقرار مأموران پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رأی در سطح استان خبر داد و از شهروندان خواست که از توقف دوبله در اطراف این مراکز پرهیز کنند.

وی گفت: پلیس راهور کردستان در خصوص روانسازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رأی تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می‌شود.

همتی زاده اضافه کرد: همچنین تیم‌های پلیس راهور کردستان امروز از حدود دو ساعت قبل از شروع رسمی رأی‌گیری، در اطراف شعب و مراکز پر رفت و آمد اخذ رأی مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه اینکه استقرار مأموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رأی‌گیری ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رأی در محل زندگی و کار خود مراجعه کنند، اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رأی را دارند، حتماً توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طور کلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.

کد خبر 6151336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha